سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای ابن مسعود! هرکس دانش آموزد و بدان عمل نکند، خداوند روز قیامت او را کور محشور می گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • بازتاب:

    افراد وابسته به گروه طالبان، با حضور در یک مسجد در ولایت «لوگر»، هشدار دادند که اگر مردم این ولایت از تماشای تلویزیون دست نکشند، به سختی مجازات خواهند شد.

    به گزارش «برنا»، وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان، این هشدار را «تجاوز آشکار» به حقوق اولیه شهروندان کشور توصیف کرده و گفته است: افراد مسلح، می‌‌خواهند با این کار، مردم را حق دسترسی به اطلاعات محروم کنند.

    طالبان پیش از این بر فعالیت شرکت‌های مخابراتی در افغانستان نیز محدودیت‌هایی وضع کرده‌اند.
    این گروه هشدار دادند که اگر فعالیت شبانه شبکه‌های تلفنی در افغانستان متوقف نشود، برج‌های مخابراتی و دفاتر این شرکت‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند.

    پس از این هشدار، چندین برج مخابراتی در بخش‌های گوناگون افغانستان از سوی افراد مسلح به آتش کشیده شد.

    ساکنان منطقه «پورک» در مرکز لوگر می‌گویند: افرادی که در مسجد حضور یافته و به آنان در مورد تماشای تلویزیون هشدار دادند، نقاب به چهره داشتند.

    به گفته مردم محل، این افراد با غیراسلامی خواندن برنامه‌های تلویزیونی، به مردم هشدار دادند که پس از این حق ندارند تلویزیون ببینند.
    پیش از این نیز گروه طالبان، دیدن برنامه‌های تلویزیونی در «ولسوالی برکی برک» ولایت لوگر را ممنوع اعلام کرده بود.


    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 11:2 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    بازتاب:سناریوی‌های متعددی از آغاز جنگ در بیروت و پشت پرده‌های آن نقل کرده‌اند.

    بر پایه اطلاعات دقیق و موثق، یکی از سناریوها، سناریویی است که بنا بر آن، «‌فرماندهی حزب‌الله لبنان در ضاحیه جنوبی بیروت‌» به محاصره درمی‌آمد و نظام و ساختار این نیرو به طور کامل از بین می‌رفت:
    در آستانه شصتمین سالگرد تشکیل اسرائیل و برای یک «‌اقدام بزرگ زلزله‌وار‌» در خاورمیانه و تلافی شکست جنگ سی و سه روزه، دو سناریو پس از ترور حاج عماد مغنیه «‌حاج رضوان‌» علیه حزب‌الله تدارک دیده می‌شود. در سناریوی نخست، ترور سید حسن نصرالله (در ششم اردیبهشت) طراحی می‌شود که همکاری امنیتی یک مجموعه لبنانی با طرف اسرائیلی را در پی داشته است. این طرح تنها چند روز پیش از اجرا توسط شبکه امنیتی حزب‌الله، لو می‌رود. منابع اسرائیلی، زمان لغو این عملیات را تنها پنج روز پیش از اجرا اعلام کرده‌اند.
    شبکه اطلاعات و امنیت حزب‌الله «‌عوامل لبنانی شرکت کننده‌» در این عملیات را شناسایی می‌کنند و همین امر، موجب کشف و شناسایی برنامه دوم علیه حزب‌الله می‌شود. حزب‌الله لبنان نتایج تحقیقاتش را به نیروهای هم‌پیمانش اعلام می‌کند و هماهنگی لازم برای رویارویی با طرح دوم نیز آغاز می‌شود. اکنون حزب‌الله دانسته که لبنان در آستانه یک جنگ فراگیر است.

    علی منتظری، کارشناس مسائل خاورمیانه و لبنان در این باره ادامه می‌دهد: کمتر از نیم ساعت پس از پایان سخنان سید حسن نصرالله، درگیری‌های مسلحانه در بیروت در «‌کورنیش المزرعه‌» و «‌الطریق الجدیده‌» و همچنین سناریوی اصلی آغاز می‌شود؛ این سناریو چیست؟ این همان سناریوی دوم است:
    جنگ بین حزب‌الله و نیروهای وابسته به المستقبل آغاز می‌شود. این نبرد رکن اساسی جنگ بین شیعه و سنی است و فضای نبرد جدی در لبنان و در نقاط گوناگون آن بین طایفه شیعه و سنی شکل می‌گیرد. همین امر موجب دو تحول در شهر طرابلس در شمال لبنان می‌شود؛ نخست این که شبه‌نظامیان اهل سنت وابسته به حریری، شهر را در سیطره خود می‌گیرند و دوم آن که «‌ارتش لبنان با گرایش سنی‌» با پیوستن به شبه نظامیان سنی، وارد جنگ طایفی می‌شود و با همه امکانات به سوی بیروت حرکت می‌کند. سپس نبرد اصلی در منطقه جبل، منطقه دروزی نشین آغاز می‌شود. در این منطقه، همه مناطق درزوی‌نشین مانند «عالیه»، «الشویفات»، «تله 888»، «عیتات»، «المعروفیه» و «وادی شحرور» تا «عرمون» و «بشامون» و سپس تا «خلده»، به کنترل نیروهای وابسته به ولید جنبلاط درمی‌آید.

    با افزایش قدرت نظامی حزب‌الله در بیروت و کنترل کامل بر بخش غربی بیروت، دولت لبنان از دولت‌های عربی و جامعه بین‌الملل کمک می‌خواهد و بنا بر اقداماتی از پیش تعیین شده در شورای امنیت، دولت آمریکا پس از استقرار دوباره نیروی دریایی خود در برابر سواحل بیروت، دستور آتشباری ناوگان دریایی خود به سوی مواضع حزب‌الله در ضاحیه را صادر می‌کند تا حزب‌الله در مرکز فرماندهی‌اش در بخش جنوبی بیروت زمینگیر و سپس نابود شود. با این کار، مقاومت اسلامی در مرکز متلاشی و این مجموعه منسجم به دو تکه؛ یکی در بیروت و دیگری در جنوب تقسیم می‌شود که دیگر امکان بازسازی نخواهد یافت.

    اما این سناریو شکست می‌خورد: ائتلاف مخالفان و متحدان حزب‌الله به صورت مشترک در پنجشنبه شب گذشته در بیروت، به سرعت استقرار می‌یابند. همه پایگاه‌های وابسته به سعد حریری سقوط می‌کند و از همه مهمتر، ولید جنبلاط و سعد حریری در محل اقامتشان در «‌قریطم‌» و «‌کلمانصوه‌» به محاصره درمی‌آیند. جنبلاط که قرار بود در جبل در «‌المختاره‌» استقرار یابد و از آنجا، فرماندهی عملیات را به عهده گیرد، در بیروت زمینگیر می‌شود. ائتلاف مخالفان در جبل (مناطق دروزی نشین) با برنامه پیشین به سرعت مستقر می‌شوند و فرماندهی مشترک نیروهای وابسته به جنبلاط در همان ساعات اولیه، قدرت عمل خود را از دست می‌دهد.

    با این همه و به رغم شکست دو سناریوی ایجاد «‌فتنه در لبنان‌»، برخی امور، نشان از سناریویی دیگر دارد که می‌توان آن را «سناریوی سوم» نامید که عوامل اجرایی جدیدی خواهد داشت؛ تعطیلی سفارت عربستان در بیروت و خروج سفیر «‌عبدالعزیز خوجه‌» و کارکنان این سفارت از راه دریا از لبنان و وصول ناوگان «‌یو.اس.اس.کول‌» آمریکا، چه بسا نشانه‌هایی بر سناریوی سوم باشد.


    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 11:1 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    بازتاب:محسنی اژه‌ای گفت: شبکه تروریستی مرتبط با آمریکا قصد داشت با انفجار کنسولگری روسیه در رشت، موجب اختلاف‌ ایران با همسایگانش شود.

    به گزارش فارس، غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات که پیش از ظهر امروز چهارشنبه در همایش دادستانهای سراسر کشور سخن می‌گفت، اظهار داشت: امروز تهدیدات نوین، راهکارهای نوینی می‌خواهد که اگر بخواهیم با شیوه مقابله با تهدیدات سنتی با تهدیدات مدرن مقابله کنیم، کارائی لازم را نخواهد داشت.

    وزیر اطلاعات با بیان اینکه به تناسب تهدیدات نو، باید بازنگری در بسیاری از امور داشته باشیم، افزود: کشورهای همسایه ما نیز بازنگری همه جانبه‌ای در قوانین کیفری و جزائی خودشان به عمل آورده‌اند.
    وی با تاکید بر اینکه نباید در مقابل هیاهوی غرب منفعل شویم، گفت: در برخی از کشورهای همسایه ورود افراد خارجی به عرصه رسانه ممنوع شده است. ما نیز با توجه به شرایط کنونی نیازمند بازنگری در ساختارها بخصوص در وزارت اطلاعات هستیم و آنچه دشمن دیروز از آن طریق وارد می‌شد امروز با ابراز مدرن و در یک لحظه انجام می‌دهد.

    محسنی اژه‌ای با یادآوری اینکه پشت همه جریانات تروریستی کشور ما آمریکا قرار دارد، گفت: این کشور پشت سر عاملان حادثه تاسوکی قرار داشت و امروز نیز دستش به خون عزیزان ما آلوده است.
    وزیر اطلاعات با بیان اینکه کسانی که انفجار حسینه شیراز را بر عهده داشتند، از امریکا هدایت می‌شدند و همه آموزش بمب گذاری، اقدامات اطلاعاتی و زمینه فرار را برایشان تدارک می‌یدند، افزود: حمایت مالی و تجهیزات خرابکاری را هم کسانی که ساکن آمریکا هستند در اختیار آنها می‌گذاشتند.
    وی اضافه کرد: دستور حادثه شیراز هم از سوی آنها صادر شده بود و هدفشان مراکز علمی، حوزوی، حسینه‌ها و مساجد بود. هدف آنها این بود که اختلافات مذهبی را با این ترورها و بمب گذاری‌ها هدایت کنند. ربودن امام جمعه ها، حمله به مساجد اهل سنت و دیگر اقدامات از سوی شبکه‌های مختلفی که از آمریکا هدایت می‌شد، صورت می‌گرفت.

    اژه‌ای همچنین اعلام کرد: هدف بعدی آنها در شهر رشت و سرکنسولگری روسیه بود تا با انفجار آن، رابطه بین ایران و همسایگان را به هم بزنند.

    وی خطاب به قضات گفت: اگر همراهی کاملی بین قوای مختلف از جمله ناجا، وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی نبود، تروریست‌ها به خارج از کشور می‌گریختند. اقدام مناسب نیروی انتظامی موجب خنثی شدن حادثه‌ای دیگر در تهران شد.

    وزیر اطلاعات در پایان با تاکید بر اینکه قضات باید خلا‌ء‌های قانون را مد نظر داشته باشند، گفت: در بسیاری از ساختارها نیازمند بازنگری هستیم.

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 11:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: روزنامه‌های صبح امروز ایران مهمترین عناوین خبری خود را به مسائل زیراختصاص دادند.

    * قدس  Image

    - رئیس جمهور: شخصا بر مساله مسکن نظارت خواهم کرد
    - دولت باید حقوقها را 7/13 درصد افزایش دهد
    - پاداش پایان خدمت فرهنگیان نقدی پرداخت شود
    - نرخ سود بانکی با یارانه دولتی کاهش یافت
    - ثبت‌نام سیم‌کارتهای 150 هزار تومانی
    - طالع نحس در 14 می 1948

    * جوان

    - تعطیلی سفارت انگلیس حرف دل مردم است
    - نرخ سود بانکی کاهش یافت
    - هدایت بیمار به مطب خصوصی از مسیر بیمارستان دولتی
    - مردم پیاز 30 تومانی را 300 تومان می‌خرند
    - برای ارتقای سطح امنیت مردم گشت‌های بسیج فعال می‌شوند
    - اعتراف عوامل انفجار شیراز به وابستگی خود به آمریکا و انگلیس

    * جهان صنعت

    - مافیای اقتصادی را اعلام می‌کنم
    - رئیس جمهوری 2 ساعت برای جسله سران قوا وقت بگذارد
    - سرمایه‌گذاری 3 میلیارد یورویی روسیه در مخابرات ایران
    - نرخ سود بانکی کمتر از نرخ تورم
    - 8 میلیارد دلار خسارت آلودگی برای ایران
    - ماه عسل مخالفان مشرف تمام شد
    - هزینه‌های نابودی حزب‌الله را می‌پردازیم

    * رسالت

    - جشن تولد برای اسرائیل مرده معنا ندارد
    - بوش: نگران نفوذ ایران هستم
    - دانشجویان خواستار تعطیلی سفارت انگلیس شدند
    - آمریکا و انگلیس در انفجار شیراز دست داشدند
    - تلفات زلزله چین به 12 هزار نفر رسید
    - ایران دومین قدرت بزرگ اقتصادی خاورمیانه و آسیای مرکزی

    * سیاست روز

    - احمدی نژاد: شخصا به مشکل مسکن ورود می‌کنم
    - آشفته بازار مسکن آماده واکنش به طرح بانک مرکزی
    - وعده وعیدها را اعلام می‌کنیم
    - راهکارهایی برای کاهش نرخ تورم در ایران
    - تلفات زلزله چین بیش از 12 هزار نفر
    - ابهام در آزمایش دوپینگ فوتبالیست‌های لیگ برتر

    * خبر

    - رئیس جمهور: شخصا در بخش مسکن وارد می‌شوم
    - استیضاح وزیر بازرگانی زیر ذره‌بین «خبر»
    - مقررات جدید ترخیص سریع کالا از گمرکات کشور
    - دستگیری 12 نفر از عوامل حادثه شیراز
    - توزیع ایران چک‌های 50 هزار تومانی بانک مرکزی از امروز در بانک‌ها
    - رایزنی با 100 نماینده در رابطه با انتخاب رئیس مجلس

    * جهان اقتصاد

    - وضعیت معیشتی مردم بهتر از قبل است
    - حقوق کارمندان متناسب با تورم افزایش یابد
    - آخرین تقابل مجلس هفتم و دولت نهم با استیضاح وزیر بازرگانی
    - مخالفت نمایندگان با دو فوریت طرح وضع مالیات بر خانه‌های خالی
    - هشدار سازمان بین‌المللی کار به وزارت کار
    - ابهام در خروج سیمان از سبد حمایتی

    * خراسان

    - اظهارات رئیس جمهور درباره نرخ جدید سود بانکی، مسکن و بسته 1 + 5
    - رای دیوان عدالت موجب افزایش چشم‌گیر حقوق کارکنان دولت می‌شود
    - سخنگوی قوه قضائیه: رئیس جمهور برای برگزاری جلسه سران 3 قوه هم وقت بگذارد
    - همه سوال‌های خبرنگاران را نمی‌شود پاسخ داد

    * صبح اقتصاد

    - افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان به زودی نهایی می‌شود
    - تفاوت 100 دلاری قیمت آهن داخلی و خارجی
    - امکان تغییر قرارداد خط لوله صلح وجود دارد
    - تولید 11 خودروی داخلی متوقف می‌شود
    - ساختار دولت تولید کننده رانت و مافیاست
    - رأی دیوان عدالت اداری لازم‌الاجراست

    * دنیای اقتصاد

    - تعیین بهره فارغ از تورم
    - اقتصاد ایران از پاییز جراحی می شود
    - مخالفت مجلس با فوریت وضع مالیات بر خانه‌های خالی
    - پاسخ دیوان عدالت به سخنگوی دولت درباره حقوق کارمندان
    - صندوق بین‌المللی پول افزایش تورم را چالش اصلی اقتصادی برای ایران دانست

    * عصر اقتصاد

    - امکان برخورد با زمین‌خواری فراهم نیست
    - سود 5/9 درصدی تسهیلات صنعت، خدمات و کشاورزی
    - تبدیل ارز قراردادهای گازی از دلار به یورود
    - فروش 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت در سال 87
    - رشد مجدد قیمت بیلت وارداتی در کشور
    - عرضه 5/2 درصدی سهام کشتیرانی در هفته آینده

    * هدف و اقتصاد

    - انعطاف پذیری بیشتر نرخ ارز
    - دنیای مافیای اقتصاد بگردید
    - بی‌عدالتی در حمل و نقل عمومی کشور
    - رای دیوان حقوق کارکنان را افزایش می‌دهد

    * همبستگی

    - وضعیت معیشت مردم سر جمع بهتر از قبل است
    - آمارها درباره خط فقر غیر واقعی است
    - رای دیوان عدالت حقوق کارکنان را افزایش می‌دهد
    - مرگ 12 هزار نفر در زلزله بزرگ چین
    - فیلم‌سازان ایرانی در کن
    - روز ملی خداوندگار سخن، فردوسی طوسی گرامی باد

    تهران امروز

    - وزیر بازرگانی زیر تیغ
    - تلقی دولت از عدالت
    - نرخ سود بانکی 10 درصد
    - قدرت خرید مردم افزایش یافته است
    - 60 سال از اشغال فلسطین و 6 دهه مقاومت گذشت

    * کارگزاران

    - قدرت خرید مردم افزایش پیدا کرده است
    - در امتداد ستاره‌های راه شیری
    - جنگ لفظی بوش علیه ایران و سوریه
    - روز استیضاح
    - بی‌قانونی نباید باب شود

    * اعتماد ملی

    - معیشت مردم بهتر شده است
    - یک جوابیه دیگر از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت
    - آخرین تلاش دولتی‌ها برای جلوگیری از حذف وزیر بازرگانی
    - گفت‌وگویی کوتاه با طاهره صفارزاده شاعر، مترجم و قرآن پژوه
    - هشدارهای تکراری بوش به ایران و سوریه

    * حیات نو

    - نرخ سود بانکی 10 درصد شد
    - دولت باید ضریب حقوق کارکنان را افزایش دهد
    - امروز، روز فردوسی است
    - آماده مناظره درباره جرم سیاسی هستم
    - روسیه توپولوف‌ها را از ایران پس گرفت
    - ماموران مخفی با رانندگان مزاحم بانوان برخورد می‌کنند

    * صدای عدالت

    - احمدی‌نژاد نرخ سود بانکی را اعلام کرد
    - دلجویی سعود الفیصل از دوستان لبنانی اسراییل
    - تجمع مقابل سفارت انگلیس
    - رای دیوان عدالت موجب افزایش چشم‌گیر حقوق کارکنان دولت می‌شود

    * آفتاب یزد

    - بت‌پرستی قرن بیست و یکمی در عرصه مدیریت هستیم
    - پاسخ دولت به معترضان انحلال هیئت امنای ذخیره ارزی
    - سرجمع وضعیت معیشت مردم از قبل بهتر شده است

    * ایران

    - نظارت مستقیم رئیس جمهور بر بخش مسکن
    - ایران دومین قدرت اقتصادی خاورمیانه و آسیای مرکزی
    - سلیمی نمین: جاسبی به هیچ قانونی پایبند نیست
    - جزئیات تازه از حادثه تروریستی شیراز

    * مردم سالاری

    - وضع معیشتی مردم بهتر شده است
    - پروژه فقر و حقوق بشر در ایران؛ دستور کار صهیونیست‌ها
    - پاسخ دوباره دولت به مردم سالاری
    - آیا قهرمان امروز مشخص می‌شود؟

    * پول

    - احمدی‌نژاد: وضع معیشت مردم بهتر شده است
    - امروز؛ استیضاح وزیر بازرگانی یک صندلی دیگر کابینه خالی می‌شود؟
    - مترو مجوز برداشت از ذخیره ارزی گرفت
    - سیمان ‌آزاد می‌شود؛ امروز یا فردا
    - ایران؛ دومین نرخ تورم در خاورمیانه و آسیای مرکزی
    - 2/5 درصد سهام شرکت کشتیرانی شنبه عرضه می‌شود

    * اعتماد

    - پاسخ دولت به خبر اعتماد
    - دستور واردات دو میلیارد دلار بنزین غیرقانونی
    - بهره‌گیری سینما از ادبیات
    - تسهیلات بانکی عامل تورم رشد

    * جام جم

    - اثبات دخالت امریکا و انگلیس در انفجارهای شیراز
    - شخصا موضوع مسکن را پیگیری می‌کنم
    - 11 خودروی تولیدی کشور باید از رده خارج شود
    - تلاش سنیوره برای دخالت دادن بیگانگان در لبنان
    - انیمیشن «کودک و اشغالگر» بین‌المللی می‌شود

    * همشهری

    - احمدی‌نژاد: شخصا به بحث مسکن وارد می‌شوم
    - صدور مجوز ساخت پارکینگ‌های محله‌ای
    - واکنش توکلی و نادران به بیانیه دولت درباره واردات غیرقانونی بنزین
    - همایش 60 سال مقاومت فلسطین فردا در تهران
    - سود بانکی 10 و 12 درصد
    - اعلام خط فقر سیاه نمایی است

    * جمهوری اسلامی

    - محافل صهیونیستی: حریری و سنیوره نفس‌های آخر را می‌کشند
    - شخصا برای حل مشکل مسکن وارد می‌شوم
    - بخشنامه جدید ترخیص سریع کالا از گمرکات کشور
    - افزایش شمار قربانیان زلزله چین به 20 هزار کشته
    - آمریکا برای توجیه جنگهایش پدرم را آزاد گذاشته است
    - تجمع ضد صهیونیستی دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس

    * کیهان

    - پس از 60 سال جنایت اسرائیل به آخر خط رسیده است
    - سود کلان دلالان از فروش وام‌های میلیاردی بانکی
    - ثبت‌نام تلفن همراه دولتی

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 10:45 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    هاشمی رفسنجانی: اسلام زمانی به شمشیر متوسل می شود که دیگران مانع می شوند

    روزنامه اعتماد ملی روز گذشته اظهارات آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری را در کنفرانس وحدت اسلامی منتشر کرد و به نقل از وی نوشت: «اسلام زمانی به شمشیر متوسل می شود که دیگران مانع این حرکت درست و آسمانی و اسلامی شوند. مردم بیشتر دنیا مظلوم و به دنبال عدالت هستند و این مستکبرانند که می خواهند حرف خود را تحمیل کنند. ما می گوییم نباید چنین فضایی ایجاد شود تا تهاجم بد و غیر انسانی شبیه همان وضعی که پیغمبر اکرم(ص) در ابتدای بعثت آسمانی خود با آن مواجه بودند و مشرکان با تهمت های جنون، سحر و جادو و محاصره سنگین برای آنکه پیام خدا را نشنوند، راه را بر ایشان سد می کردند، تکرار نشود.»

    کارگزاران: مجلس ششم محل تجمیع تاجران شد!

    روزنامه کارگزاران روز گذشته طی یادداشتی به قلم دیاکو حسینی، به بررسی عملکرد دولت اصلاحات و مجلس ششم پرداخت و نوشت: نباید از اقرار هراسید و باید گفت که دولت اصلاحات، اغلب اردوی روشنفکران بود نه کارزار سیاستمردان. چنانکه مجلس ششم محل تجمیع تاجرانی شد که از سیاست ورزی تنها تناول اقتصاد بازار را آموخته بودند و سر بی تن می خواستند. حال آنکه عرصه سیاست، محل سیاست است و سیاستمرد می خواهد نه روشنفکر و تاجر.» کارگزاران سپس با نفی ائتلاف میان اصلاح طلبان تصریح کرد: «همان بهتر که اصلاح طلبان نیز همانند محمود احمدی نژاد فردی عمل کنند. چه آنگاه که می خواهند تیمی رفتار کنند و حزبی برخورد کنند نیز به خطا می روند، ائتلاف می کنند و از یاد می برند که ائتلاف بین احزاب ممکن می شود و از دل «جریان» بیرون نمی آید و این همه که می بینیم به جریان و جبهه شباهت بیشتری دارند تا حزب سیاسی. حزب در ایران همچنان طفل سیاست است، آن هم طفل سر راهی.»


    سیدجلال فیاضی: در جوان سازی ایرنا موفق نبودیم

    روزنامه جام جم روز گذشته یادداشتی را تحت عنوان «20 ماه با ایرنا، کام ها و ناکامی ها» به قلم سیدجلال فیاضی، مدیر عامل سابق ایرنا منتشر کرد و ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد ایرنا چنین نوشت: «جوان سازی ایرنا از اهداف اعلام شده در این دوره بود که متأسفانه به آن توفیق نیافتیم، مشکلات بودجه ای و موانع اداری مهمترین دلایل این ناکامی است. عدم بازسازی نیروی انسانی یکی از مهمترین موانع برای تغییر ساختار به شمار می آید. اگرچه از موانع اداری و گرفتاری های روزمره به عنوان موانع دیگر در این تأخیر نمی توان غفلت کرد.
    سیدجلال فیاضی در پایان تأکید کرد: «اکنون که این دوره 20 ماهه سپری شده است، باید اذعان کنم که کامیابی ها ثمره حمایت های آقای رئیس جمهور و وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و تلاش جمعی مدیران و همکاران عزیزم در خبرگزاری جمهوری اسلامی بود و ناکامی ها را باید به حساب نگارنده گذاشت، لذا باید از حامیان و تلاشگران صمیمانه سپاسگزاری کنم و از ناکامی ها پوزش بخواهم.»

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 10:43 عصر
    نظرات دیگران: نظر

       1   2   3   4      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 22
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :112487

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©