سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ناز خود بگذار و کبر از سر به در آر و گور خود را به یاد آر . [نهج البلاغه]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • بازتاب:محسنی اژه‌ای گفت: شبکه تروریستی مرتبط با آمریکا قصد داشت با انفجار کنسولگری روسیه در رشت، موجب اختلاف‌ ایران با همسایگانش شود.

    به گزارش فارس، غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات که پیش از ظهر امروز چهارشنبه در همایش دادستانهای سراسر کشور سخن می‌گفت، اظهار داشت: امروز تهدیدات نوین، راهکارهای نوینی می‌خواهد که اگر بخواهیم با شیوه مقابله با تهدیدات سنتی با تهدیدات مدرن مقابله کنیم، کارائی لازم را نخواهد داشت.

    وزیر اطلاعات با بیان اینکه به تناسب تهدیدات نو، باید بازنگری در بسیاری از امور داشته باشیم، افزود: کشورهای همسایه ما نیز بازنگری همه جانبه‌ای در قوانین کیفری و جزائی خودشان به عمل آورده‌اند.
    وی با تاکید بر اینکه نباید در مقابل هیاهوی غرب منفعل شویم، گفت: در برخی از کشورهای همسایه ورود افراد خارجی به عرصه رسانه ممنوع شده است. ما نیز با توجه به شرایط کنونی نیازمند بازنگری در ساختارها بخصوص در وزارت اطلاعات هستیم و آنچه دشمن دیروز از آن طریق وارد می‌شد امروز با ابراز مدرن و در یک لحظه انجام می‌دهد.

    محسنی اژه‌ای با یادآوری اینکه پشت همه جریانات تروریستی کشور ما آمریکا قرار دارد، گفت: این کشور پشت سر عاملان حادثه تاسوکی قرار داشت و امروز نیز دستش به خون عزیزان ما آلوده است.
    وزیر اطلاعات با بیان اینکه کسانی که انفجار حسینه شیراز را بر عهده داشتند، از امریکا هدایت می‌شدند و همه آموزش بمب گذاری، اقدامات اطلاعاتی و زمینه فرار را برایشان تدارک می‌یدند، افزود: حمایت مالی و تجهیزات خرابکاری را هم کسانی که ساکن آمریکا هستند در اختیار آنها می‌گذاشتند.
    وی اضافه کرد: دستور حادثه شیراز هم از سوی آنها صادر شده بود و هدفشان مراکز علمی، حوزوی، حسینه‌ها و مساجد بود. هدف آنها این بود که اختلافات مذهبی را با این ترورها و بمب گذاری‌ها هدایت کنند. ربودن امام جمعه ها، حمله به مساجد اهل سنت و دیگر اقدامات از سوی شبکه‌های مختلفی که از آمریکا هدایت می‌شد، صورت می‌گرفت.

    اژه‌ای همچنین اعلام کرد: هدف بعدی آنها در شهر رشت و سرکنسولگری روسیه بود تا با انفجار آن، رابطه بین ایران و همسایگان را به هم بزنند.

    وی خطاب به قضات گفت: اگر همراهی کاملی بین قوای مختلف از جمله ناجا، وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی نبود، تروریست‌ها به خارج از کشور می‌گریختند. اقدام مناسب نیروی انتظامی موجب خنثی شدن حادثه‌ای دیگر در تهران شد.

    وزیر اطلاعات در پایان با تاکید بر اینکه قضات باید خلا‌ء‌های قانون را مد نظر داشته باشند، گفت: در بسیاری از ساختارها نیازمند بازنگری هستیم.

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 11:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 26
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :112564

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©