سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دستیار دانش، بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • یک شخصیت عراقى: نام امام خمینى با بیدارى اسلامى درهم آمیخته است‏دبیرکل اتحادیه اسلامى ترکمنهاى عراق از نقش امام خمینى (ره) در بیدارى مسلمانان جهان ستایش کرد.

    عباس البیاتى درمصاحبه با خبرگزارى جمهورى اسلامى گفت: نام بنیانگذار جمهورى اسلامى با بیدارى اسلامى درهم آمیخته، به طورى که نام هر یک از آنها مکمل دیگرى شده است.

    وى با اشاره به خواست جوامع اسلامى براى پیشرفت و تحول گفت: بعضى از این جوامع در این زمینه از روشهاى غربى الگو گرفتند که با ارزشهاى اسلامى مغایرت داشت، اما امام خمینى الگویى را بوجود آورد که توانست ارزشهاى اسلامى را با دستاوردهاى عصر کنونى سازگار سازد.

    البیاتى با اشاره به اینکه على رغم گذشت دو دهه از انقلاب اسلامى، هنوز ابعاد مختلف زندگى امام خمینى ناشناخته باقى مانده است، گفت: زندگى امام خمینى کتابى است که صفحات کمى از آن ورق خورده است.

    وى تاکید کرد: این کتاب براى فراگیرى اصول انقلاب و ارزشهاى والاى انسانى باید همواره در اختیار مردم جهان و نسلهاى آینده باشد.

    وى با اشاره به حمایت همه جانبه امام خمینى از مستضعفان جهان، بویژه آرمان فلسطین گفت: امام راحل چه قبل و چه بعد از انقلاب اسلامى، همواره از آرمان فلسطین حمایت مى‏کرد.

    وى تاکید کرد: آرمان فلسطین از اصول ثابت انقلاب اسلامى است و مردم فلسطین نیز جمهورى اسلامى ایران را پشتیبانى قوى براى خود مى‏دانند.

    البیاتى تاکید کرد: مردم فلسطین به دلیل حمایت جمهورى اسلامى ایران، همچنان به مبارزه خود علیه صهیونیستهاى اشغالگر ادامه مى‏دهند و فرزندان امام خمینى در جنوب لبنان همچنان صهیونیستها و مزدوران آنان را تعقیب مى‏کنند و این منطقه را به جهنمى براى آنان تبدیل کرده‏اند.

    منبع: روزنامه جمهورى اسلامى، 10/7/78

    مفتى سارایوو:

    امام خمینى مسلمانان جهان را به هویت اصلى‏شان بازگرداندمفتى شهر سارایوو، مرکز بوسنى هرزگوین، گفت: امام خمینى (ره) توانست‏با انقلاب اسلامى در ایران مسلمانان جهان را به اسلام و هویت اصلى شان بازگرداند.

    «حسین افندى اسمائیچ‏» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزارى جمهورى اسلامى در سارایوو با بیان این مطلب افزود: انقلاب اسلامى ایران در زمانى به رهبرى امام خمینى (ره) شکل گرفت که مسلمانان در اقصى نقاط دنیا، با غفلت، از اسلام فاصله گرفته بودند و این انقلاب آنان را بیدار کرد.

    مفتى سارایوو گفت: آنچه امام خمینى (ره) در ایران انجام داد، در قرن فعلى بى‏نظیر بود و این کار بزرگ مى‏تواند پیام و سرمشقى براى کسانى باشد که خواستار دین اسلام هستند.

    وى در پایان با اشاره به اینکه دشمنان مى‏کوشند با رواج فرهنگ مبتذل خود، مسلمانان را از اسلام دور کنند، گفت: اسلام بهترین راه حل مسائل دنیاى امروز و فرداست، زیرا دینى است که به همه نیازهاى جامعه بشرى پاسخ گفته است.

    منبع: روزنامه جمهورى اسلامى، 5/7/78

     

     

    منبع:http://www.imam-khomeini.com



    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/3/9::: ساعت 10:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    رئیس جوامع اسلامى اسپانیا:

    امام خمینى سبب حیات دوباره اسلام شدرئیس فدارسیون جوامع اسلامى اسپانیا با ستایش از شخصیت امام خمینى، از ایشان به عنوان عامل حیات دوباره اسلام در قرن حاضر یاد کرد.

    دکتر «فرانسیسکو اسکودرو بداته‏»، رئیس فدراسیون جوامع اسلامى اسپانیا، در گفت و گو با ایرنا در مادرید گفت: چهره حیات بخش امام خمینى در جهان اسلام امرى غیر قابل اغماض مى‏باشد و ایشان یکى از بزرگترین شخصیتهاى قرن حاضر محسوب مى‏شوند.

    وى افزود: انقلاب اسلامى ایران به رهبرى امام خمینى سبب بروز تحولات و دگرگونیهاى عظیم در جهان اسلام شد و وى چهره جدیدى از اسلام را ارائه کرد.

    دکتر «بداته‏» یادآور شد: انقلاب ایران درس مبارزه علیه بى عدالتى و مقابله با حکومتهاى دیکتاتورى و غیر انسانى را آموخت.

    رئیس فدراسیون جوامع اسلامى اسپانیا با اشاره به اینکه امام خمینى با اتکاى به سلاح ایمان به خداوند یکتا در مبارزه با رژیم پرقدرت شاه در ایران، انقلاب اسلامى را به پیروزى رساند، گفت: زندگى ایشان الگوى مناسبى براى همه مسلمانان است.

    دکتر «بداته‏» مى‏افزاید: دشمنان اسلام و مسلمانان با استفاده از رسانه‏هاى ارتباطى و تبلیغاتى بر پیکر مسلمانان ضربه مى‏زنند و با انتشار اخبار نادرست و کذب و با بهره‏گیرى از حربه‏هاى نظامى و اقتصادى، کشورهاى اسلامى و مسلمانان را مورد حمله قرار مى‏دهند.

    وى گفت: جهان اسلام در کنار سلاح ایمان، نیازمند سرمایه‏گذارى براى ایجاد یک تشکل خبرى و تبلیغاتى متحد است.

    رئیس فدارسیون جوامع اسلامى اسپانیا فقدان اتحاد و همبستگى میان کشورهاى اسلامى و مسلمانان را عمده‏ترین عامل جدایى دانست و افزود: دنیاى اسلام به اتحاد سیاسى و اقتصادى نیز نیازمند مى‏باشد.

    دکتر «فرانسیسکو اسکودرو بداته‏» در میان مسلمانان اسپانیا به نام «عبدالسلام منصور» شناخته مى‏شود.

    در حال حاضر بین 450 تا 500 هزار مسلمان در اسپانیا زندگى مى‏کنند و 300 مسجد و یکصد مجمع اسلامى ثبت‏شده در وزارت دادگسترى در این کشور وجود دارد.

    منبع: روزنامه جمهورى اسلامى ، 5/7/78

    رئیس جامعه مسلمانان اسپانیا:

    امام خمینى عامل بیدارى مسلمانان بودرئیس جامعه مسلمانان اسپانیا با تجلیل از شخصیت‏حضرت امام خمینى، از ایشان به عنوان عامل بیدارى مسلمانان در جهان اسلام یاد کرد.

    «ریاج تاتارى‏» در گفت و گو با ایرنا در مادرید افزود: امام خمینى که شخصیتى ممتاز و برجسته در جهان اسلام شناخته مى‏شود، موفق شد یک انقلاب مهم اسلامى را در ایران به پیروزى برساند.

    وى گفت: پیروزى انقلاب اسلامى در ایران یک حرکت‏بسیار مهم و با اهمیت‏براى جهان اسلام به حساب مى‏آید و سبب افتخار مسلمانان است.

    رئیس جامعه مسلمانان اسپانیا با تمجید از مواضع و سیاستهاى رئیس جمهورى اسلامى ایران در قبال مسائل جهان گفت: تداوم این اقدامات براى آینده ایران و جهان اسلام بسیار ارزنده و مفید خواهد بود.

    وى عدم همبستگى و اتحاد میان مسلمانان را یکى از عمده‏ترین مشکلات در دنیاى کنونى اسلام ذکر کرد و افزود: جهان اسلام و مسلمانان در حال گذراندن یک دوره بسیار حساس و دشوار مى‏باشند و نیازمند حرکت‏به سوى اتحاد و انسجام هستند.

    وى سازماندهى تبلیغات براى مقابله با توطئه‏هاى دشمنان اسلام را در جهان اسلام ضرورى خواند و خواستار بهره‏گیرى سودمند از این ابزار جهت موفقیت مسلمانان شد.

    منبع: روزنامه جمهورى اسلامى،6/7/78.

     

     

    منبع:http://www.imam-khomeini.com



    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/3/9::: ساعت 10:28 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت همراه اول و خدمات مربوط به آن، شهریور ماه ارائه می شود.

    به گزارش شبکه خبر، محمد سلیمانی پس از جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، درباره اپراتور سوم تلفن همراه افزود: شرکت ها برای برگزاری مناقصه درصدد یافتن مشاور خارجی هستند تا آنها نیز تشویق شوند در این سرمایه گذاری شرکت کنند.

    وی با بیان اینکه امکانات برای این شرکت ها فراهم است و بیش از بیست مورد برای سرمایه گذاری در این بخش ابراز علاقه کرده اند افزود: اکنون در مرحله جذب سرمایه گذار خارجی هستیم و شرکت های خارجی بسیاری ازجمله شرکت های ایرانی در این طرح حضور دارند ضمن اینکه به همه توصیه کرده ایم حتما سرمایه گذار خارجی با خود داشته باشند.
     
    منبع:تابناک
     


    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/3/9::: ساعت 5:34 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    در حالی که هنوز نیمه نخست خرداد ماه به پایان نرسیده است، خاموشی‌های گسترده برق، می‌رود تا سراسر کشور را فرا گرفته و به تدریج، پیامدهای تصمیم ناسنجیده مجلس هفتم و دولت نهم در برخورد با نیازهای انرژی کشور، مشخص می‌شود.

    به گزارش خبرنگار «تابناک»، مجلس هفتم که در سال 1383 با تصویب طرح تثبیت قیمت‌ها، تعدیل قیمت برق و هشت کالای دیگر را ممنوع کرد، موجب افزایش بی‌رویه مصرف برق در کشور به میزان سالانه حدود 10 درصد شد. از سوی دیگر، عدم پیش‌بینی افزایش ظرفیت تولید برق متناسب با افزایش مصرف در دوره دولت کنونی، موجب شده است تا کشور با بحران کمبود برق روبه‌رو شود.

    اولویت دادن طرح‌های روستایی و استانی به طرح‌های ملی از جمله نیروگاه‌های تولید برق و اختصاص بودجه برخی طرح‌های ملی به طرح‌های بخشی و منطقه‌ای، موجب شده است تا وزارت نیرو در دو سال اخیر با بحران شدید مالی روبه‌رو شده و بودجه پروژه‌ها و مطالبات پیمانکاران این وزارتخانه به حالت تعلیق درآید که موجب تأخیر گسترده در اتمام پروژه‌های وزارت نیرو شده است.

    هرچند مجلس هفتم در سال گذشته با اختصاص دو میلیارد دلار از حساب ذخیره ارزی خارج از لوایح دولت، تلاش کرد بخشی از بی‌توجهی به صنعت آب و برق کشور را جبران کند، اما دیرهنگام بودن این کار و ناکافی بودن این مبلغ در برابر بدهی‌ها و نیازهای آتی، موجب شده است تا امسال، کشور با بحران گسترده کمبود برق روبه‌رو شود که پیش‌بینی می‌شود این امر در تابستان، خاموشی‌های روزانه بیش از دو ساعت را در تهران و حدود چهار ساعت را در شهرستان‌ها ایجاد کند؛ هرچند در هفته‌های اخیر، خاموشی برق در بسیاری از شهرستان‌ها از جمله قم، خرم‌آباد و دیگر مراکز استان‌ها به چند ساعت در روز رسیده است.



    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/3/9::: ساعت 5:32 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    مسمومیت غذایی و بستری شدن تعدادی از دانشجویان این دانشگاه انجام شد، این دانشگاه را به حالت تعلیق درآورد.

    محمد دیمی در گفت‌وگو با مهر با بیان این خبر اظهار داشت: مقرر شد مسئولان امروز ظهر در مسجد دانشگاه پاسخگوی دانشجویان باشند، اما متأسفانه، مسئولان در جمع آنها حاضر نمی‌شوند و پیش بینی می‌شود این جلسه به روز آینده موکول شود.

    نایب دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان اضافه کرد: شواهد نشان می‌دهد که رئیس دانشگاه، تمایلی به حضور در جمع دانشجویان ندارد که در این زمینه، شورای صنفی در نامه ای از ریاست دانشگاه می‌خواهد با حضور در جمع دانشجویان در مورد اتفاقات اخیر پاسخگو باشد.

    دیمی درباره تعداد دانشجویانی که هم‌اکنون در بیمارستان هستند، گفت: حدود هشت دانشجو که دچار مسمومیت شدید شده‌اند، هنوز در بیمارستان بستری هستند.

    هفته گذشته، شمار بسیاری از دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان به مسمومیت دچار شدند و در دو بیمارستان این شهر تحت درمان قرار گرفتند.

     

     

    منبع:http://www.tabnak.ir



    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/3/9::: ساعت 5:30 عصر
    نظرات دیگران: نظر

       1   2   3   4      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 12
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :112477

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©