سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه ویژگی در هر که باشد ایمانش به کمال رسد : خرد، بردباری و دانش . [امام علی علیه السلام]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • ایران اکونومیست:"کوتارو تامورا" عضو مجلس ژاپن در دیدار با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، تمایل سرمایه‌گذاران این کشور را برای سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه ایران اعلام کرد.
    به گزارش ایران اکونومیست  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، علی صالح‌آبادی در این دیدار گزارشی از تاریخچه و آخرین تحولات بازار سرمایه ایران را به هیئت ژاپنی ارائه کرد.

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در این جلسه نحوه سرمایه‌گذاری خارجی در بورس تهران را تشریح و به رویکردهای دولت در امر خصوصی‌سازی، اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، تغییر ساختار و تاسیس واحد ناظر و قانونگذار در بازار سرمایه ایران اشاره کرد.

    "تامورا" نیز در این دیدار با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراوانی در هر دو کشور ایران و ژاپن وجود دارد، اظهار داشت: بورس‌های تهران و توکیو می‌توانند همکاری‌های گسترده‌ای را با یکدیگر داشته باشند.

    عضو مجلس ژاپن به استقبال سرمایه‌گذاران این کشور برای سرمایه‌گذاری در کشورهای خاورمیانه اشاره کرد و گفت : در سفر هفته گذشته خود به امارات از نزدیک با نحوه معاملات و سرمایه‌گذاری خارجی در بورس دوبی آشنا شدم.

    در پایان این نشست مقرر شد سرمایه‌گذاران ژاپنی از طریق یکی از شرکت‌های تامین‌سرمایه یا شرکت‌های کارگزاری از نحوه معاملات و سرمایه‌گذاری در بورس آشنا شوند.
     

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/4/12::: ساعت 3:1 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 28
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :112493

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©