سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به خداوند برترینِ دو دانش است . [امام علی علیه السلام]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • کاخ سفید و کنگره آمریکا در مورد گزارش هفته نامه نیویورکر در زمینه اختصاص 400 میلیون دلار برای ایجاد بی ثباتی در ایران سکوت کرده اند ولی سفیر این کشور در بغداد، انجام عملیات ویژه در جنوب عراق علیه ایران را تکذیب کرد.

    رایان کروکر، سفیر آمریکا در بغداد، به شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت که این گزارش را نخوانده است و عملیاتی را که از سوی سیمور هرش مطرح شده است را تکذیب کرد.

    وی افزود:«نیروهای آمریکایی در حال انجام عملیات در جنوب و یا هر جای دیگری در عراق علیه ایران نیستند.»

    سیمور هرش، گزارشگر نیویورکر و برنده جایزه پولیتزر، در مقاله ای مدعی شده است که رهبران کنگره آمریکا در سال گذشته میلادی، با درخواست 400 میلیون دلاری جرج بوش، رییس جمهوری این کشور، برای گسترش عملیات مخفیانه به منظور متزلزل کردن حکومت ایران موافقت کرده اند.

    در مقاله سیمور هرش آمده است: عملیات مخفیانه علیه ایران، موضوع جدیدی نیست، بلکه نیروهای ویژه آمریکا از سال گذشته تا کنون از جنوب عراق مشغول انجام عملیات در خاک ایران هستند.

    این عملیات، به گفته او، شامل دستگیری اعضای سپاه قدس (بخش برون مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، انتقال آن ها به داخل خاک عراق برای بازجویی و تعقیب «اهداف پر ارزش» در جنگ بوش علیه تروریسم، که احتمالا شامل دستگیری یا قتل است، بوده است.
     
     
    منبع: تابناک


    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/4/12::: ساعت 3:12 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 33
    کل بازدید :112499

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©