سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد خدا، لذّت دوستداران [ خدا ] است . [امام علی علیه السلام]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • ایران اکونومیست: پلیس آفریقای جنوبی اعلام کرد که 6 شیر باغ وحش ژوهانسبورگ کارگری را خورده‌ و تنها انگشتان و امحا‌ی داخلی شکم وی را باقی گذاشتند. به نقل از آسوشیتدپرس از ژوهانسبورگ، شیرها سه‌شنبه نگهبان 49 ساله خود را زمانی که در قفس در حال آب دادن به آن‌ها بوده خورده‌اند.
    به گفته پلیس این مرد بیش از 2 سال بود که در شهربازی "یوتسپان" در شمال غرب آفریقای جنوبی کار می‌کرد. کسی شاهد این حمله نبوده است.
    مقامات در حال مذاکره برای تصمیم‌گیری درباره آینده شیرها هستند.

    .

     

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/3/8::: ساعت 10:16 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: فؤاد پورعبادی ـ بررسی تاریخ آل‌سعود از برخی ارتباطات پنهانی سران این خاندان قدرتمند با یهودیان حکایت دارد.


    «تابناک»،کتاب «تاریخ آل‌سعود» در دهه‌های هفتاد میلادی قرن گذشته توسط «ناصر السعید»، نویسنده سرشناس عربستانی به نوشته تحریر درآمد.

    وی به رغم اقامت خارج از عربستان سعودی، اما پس از چاپ و منتشر کردن این کتاب، با حمایت مالی مستقیم خاندان سلطنتی آل سعود، به دست مزدوران آل سعود ترور شد و جان باخت.

    ناصر السعید در کتاب هزار و چهل صفحه‌ای خود، به بررسی جوانب گوناگون تک تک اعضای خاندان آل سعود از نظر فساد و انحرافات اخلاقی پرداخته و در کنار آن نیز با تحقیق و پژوهش کامل، تلاش کرده یهودی بودن این خاندان را اثبات کند.

    ناگفته نماند زمان تألیف این کتاب به دلیل هم عصر بودن با دوران پادشاهی «ملک فهد بن عبدالعزیز»، نویسنده تلاش کرده بیشتر به آشکار کردن رسوایی‌های اخلاقی این پادشاه عربستانی بپردازد.

    ناصر السعید، سی صفحه نخست کتاب خود را به بررسی شجره‌نامه خاندان «آل سعود» اختصاص داده و در پایان اثبات می کند که اصل این خاندان به یهودیان سرزمین حجاز و مدینه بازمی‌گردد.

    السعید در ادامه کتاب خود چگونگی حمایت یهودیان از جنبش «محمد بن عبدالوهاب» را که به تأسیس «اندیشه وهابیت» منجر شد، شرح می دهد. وی سپس مراحل قرار گرفتن رهبری دینی در دست محمد بن عبدالوهاب و در کنار آن، واگذاری رهبری سیاسی عربستان سعودی به خاندان «آل سعود» که توسط یهودیان طراحی و به اجرا درآمد را توضیح می دهد.

    نویسنده این کتاب که تلاش داشته هیچ بخشی از جوانب و اقدامات «آل سعود» را از قلم نیندازد، در ادامه به جنایت و قتل‌عام‌های این خاندان علیه قبایل عربستانی می‌پردازد و برای اثبات گفته خود از برخی تصاویر و عکس‌های تاریخی که گویای واقعیت امر بوده، استفاده می‌کند.

    در ادامه این کتاب کمی نیز به ارتباط تنگاتنگ و عمیق خاندان سلطنتی عربستان سعودی با انگلیس‌ها در قرن گذشته میلادی پرداخته شده است.

    ناصر السعید در کتاب خود همچنین به ارتباط نزدیک، اما محرمانه میان خاندان «آل سعود» با «بن گوریون» بنیانگذار رژیم اسرائیل پیش و پس از راه‌اندازی این رژیم اشاره کرده و بیان می‌کند: بن گوریون برای تأسیس رژیم مورد نظر خود، مورد حمایت مستقیم «آل سعود» قرار گرفت.

    تصویری که روی جلد کتاب «تاریخ آل سعود» دیده می‌شود، عکس ملک فهد بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه سابق عربستان در جوانی را نشان می‌دهد که در کنار وی، یک زن روسپی قرار گرفته و ملک فهد با قرار دادن دست خود در برابر صورت، تلاش دارد تا چهره‌اش در تصویر مشخص نشود.

    نویسنده بر بالای عکس نیز با هدف طعنه زدن به خاندان «آل سعود»، آیه 204 تا 207 سوره مبارکه بقره را با مضمون زیر نوشته است: از مردم کسانی در این دنیا هستند که سخنشان مورد پسند تو قرار می‌گیرد، اما خداوند بر آنچه در قلبشان است، شهادت می‌هد؛ اینها بدترین دشمنان هستند و چون از نزد تو دور شوند، کارشان فساد و فتنه است و می‌کوشند تا حاصل خلق را به باد فنا دهند و نسل بشر را قطع کنند و خداوند فساد مفسدان را دوست ندارد و اگر به آنان گفته شود تقوا پیشه کنید، غرور و خودپسندی آنان را به بدکاری برمی انگیزد تا نصیحت نشنوند، جهنم آنان را کفایت کند که بسیار آرامگاه بدی است.


    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/3/8::: ساعت 10:14 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: پایگاه خبری ایلاف عربستان در گزارشی به نقل از یک مقام عراقی ادعا کرد: "اردوگاه اشرف وابسته به گروهک مجاهدین خلق (منافقین) در عراق هدف اصابت موشک های ایرانی قرار گرفت."

    یک منبع عراقی که نخواست نامش فاش شود به ایلاف گفت: "ایران روز دوشنبه چند موشک گراد به محل اسکان اعضای مجاهدین خلق در عراق شلیک کرد که براثر آن خساراتی به اردوگاه منافقین وارد شده اما این حادثه تلفاتی در بر نداشته است."
    در همین حال گروهک منافقین با صدور بیانیه ای این حمله موشکی را با رای اخیر یک دادگاه انگلیسی در خصوص خروج نام این گروهک از لیست سازمان های تروریستی مرتبط دانست.

    در بیانیه منافقین آمده است: "ایران به تلافی رای دادگاه انگلیسی اقدام به موشک باران کمپ اشرف کرده است."

    دادگاهی در انگلیس اخیرا رای به خروج نام منافقین از فهرست سازمان های تروریستی این کشور داد و این در حالی است که دولت انگلیس از سال 2003 در کنار آمریکا و اتحادیه اروپا گروهک منافقین را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داده است.

    اعضای گروهک منافقین که از اوایل دهه 1980 به فعالیت های ضد نظام جمهوری اسلامی در عراق رو آورده و در اکثر فعالیت های تروریستی در خاک کشورمان از جمله ترور چند تن از شخصیت های سیاسی و تعداد زیادی از شهروندان غیر نظامی ایرانی دست داشتند اکنون تحت الحمایه آمریکا در یک پایگاه نظامی در نزدیکی بغداد موسوم به کمپ اشرف سکونت دارند.

    جمهوری اسلامی ایران بارها از دولت عراق درخواست کرده اعضای گروهک منافقین را به کشورمان مسترد کند که تاکنون اقدام جدی از سوی مقامات عراقی در این خصوص صورت نگرفته است.

    سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در جریان سرکوب انتفاضه مردم عراق در سال 1990 به عنوان بازوی سرکوب شیعیان جنوب عراق با ارتش و استخبارات رژیم صدام همکاری نزدیکی داشت.

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/3/8::: ساعت 10:13 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر خائن نبودن بنی صدر، گفت: بنی صدر قطعا خائن است.


    وی در پاسخ به این سوال که پس چرا وزارت اطلاعات به این اظهارنظرها واکنش نشان نمی‌دهد، افزود: وزارت اطلاعات موظف نیست که هر کس هر اظهارنظر غیر صحیحی کرد، پیگیری کند.

    اژه ای در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره استناد گزارش اخیر البرادعی به نامه منتشر شده توسط هاشمی رفسنجانی و اینکه آیا انتشار این سند جرم بوده یا نه؟ گفت: تشخیص اینکه سندی طبقه بندی شده هست یا نه، به عهده خود آن دستگاه است.

    وی در پاسخ به خبرنگاری درباره وظایف وزارت اطلاعات، تصریح کرد: وزارت اطلاعات فقط در جرایم پنهان وارد عمل می شود و برخورد با جرایم آشکار به عهده دستگاه قضایی و دادستان است.

    وزیر اطلاعات همچنین درباره انفجار اخیر در غرب تهران، اظهار داشت: مظنون این انفجار دستگیر شده، اما فعلا اظهارنظری نمی توانیم بکینم .

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/3/8::: ساعت 10:13 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: برخی از مردم تهران با حضور در شورای شهر از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواستند ایران را ترک نکند.

    جلسه حبیب کاشانی و افشین قطبی برای تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس امروز صبح امروز در شورای شهر تهران برگزار شد و آنها پس از گذشت 2 ساعت و نیم به نتیجه ای نرسیدند.

    قطبی پس از ترک دفتر کار کارشانی در محوطه بیرونی شورای شهر با گروهی از مردم تهران روبرو شد که به گرمی از وی استقبال کردند.

    آنها از قطبی خواستند ایران را ترک نکند و وی در پاسخ به مردم گفت: چرا شما اصرار دارید که به کارم در پرسپولیس ادامه دهم. در روزهای اخیر در کوچه و خیابان مردم از من می‌خواهند در هر شرایطی در ایران بمانم؛ اما برای تصمیم گیری بهتر باید بیشتر فکر کنم.

    *حبیب کاشانی پس از به پایان جلسه با قطبی، مخفیانه شورای شهر را ترک کرد و هیچ خبرنگاری نتوانست با وی مصاحبه کند.

    *خبرنگاران امروز اجازه حضور در شورای شهر را برای تهیه خبر نداشتند.


    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/3/8::: ساعت 10:11 عصر
    نظرات دیگران: نظر

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 17
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :112482

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©