سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین مردم به خدمت، دانشمند است . [عیسی علیه السلام]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • ایران اکونومیست:فاز دوم خودروهای سفارشی با آپشن های جدید طراحی و از ابتدای شهریور ماه سال جاری روانه بازار خواهد شد.
    محسن محمدیان، مدیر پروژه طراحی و تکوین محصولات سفارشی ایران خودرو ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ایران خودرو با توجه به توانمندیهای منحصر به فرد در طراحی، تولید و تامین قطعات و تجهیزات جانبی خودرو، به زودی سهم بزرگی از بازار تجهیزات جانبی را به خود اختصاص خواهد داد.

    وی تصریح کرد: برای کسب بالاترین سهم از بازار تجهیزات جانبی خودرو، آن دسته از تجهیزات مورد توجه قرار گرفته اند که انحصار آن ها در اختیار خودرو ساز می باشد.

    محمدیان عنوان کرد: شیشه بالابر هوشمند اتوماتیک و آنتی ترپ، جعبه فیوز نوری ،تیوتر، آنتن اکتیو، اسپیکرهای جدید جهت ارتقاء کیفیت صدا، سیستم قفل استارت (ایموبلایزر)، رینگ آلومینیومی با طرح جدید و قطعات جدید همرنگ داخلی و خارجی و ... از آپشن های جدید فاز دوم خودرو سفارشی پارس است.

     گفتنی است که در فاز اول آپشن هایی نظیرطرح تودوزی جدید رودری و صندلی(پارچه تار و پودی و مخمل جدید)، غربیلک فرمان چرم، طرح جدید قطعات دکوراتیو(طرح چوب و طرح فلز)، کفپوش موکتی جدید، موبایل هندز فری OEM ،سیستم کنترل سرعت کروز، آینه تاشوی برقی و .... نصب شده است.

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/4/12::: ساعت 3:3 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 10
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :112475

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©