سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما از چیزی که نمی داند، پرسیده شود، از گفتن «نمی دانم» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • ایران اکونومیست: مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: کسانی که تا 31 فروردین‌ سال 83 برای سفر به حج تمتع ثبت‌نام کردند به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
    عبدالله نصیری گفت: اسامی کاروان‌ها تا خرداد امسال در روزنامه های کثیر الانتشار و محلی اعلام می شود.

    وی افزود: اعزام متقاضیان حج تمتع از 22 آبان‌ آغاز می‌شود.

    مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حج و زیارت همچنین درباره عمره مفرده گفت: تاکنون بیش از 200هزار متقاضی عمره مفرده به عربستان سعودی اعزام شده‌اند و این روند تا هشتم شهریور ادامه می یابد .

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 10:17 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: مدیر مرکز مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران گفت: باید همه آحاد جامعه نگران باشند که چه چیزی پشت پرده مدیریت دانشگاه آزاد وجود دارد که آقای جاسبی از نظارت مجلس سر باز می‌زند.

    عباس سلیمی نمین که به دعوت بسیج دانشجویی منطقه مقاومت بسیج سپاه به بوشهر سفر کرده بود، سه‌شنبه شب در مجتمع فرهنگی هنری این شهر در جمع دانشجویان بوشهری افزود: باید همه آحاد جامعه نگران باشند که چه چیزی پشت پرده مدیریت دانشگاه آزاد وجود دارد که آقای جاسبی از نظارت مجلس سر باز می‌زند.

    وی اضافه کرد: این اقدام باید برای ما هشدار باشد و یادآور غفلت‌هایی باشد که در مقابل نظارت داشتیم.

    سلیمی نمین اضافه کرد: نوع برخورد با منتقدین در دانشگاه آزاد از سوی مدیریت این دانشگاه شرم‌آور است و آقای جاسبی نظارت مردمی را خنثی کرده است.

    مدیر مرکز مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران با بیان اینکه او اعتراف کرده که به چند وزیر و نماینده مجلس مدرک دکترا داده، تصریح کرد: کسانی به نظام آموزشی کشور تزریق شده‌اند که اصلاً صلاحیت علمی ندارند و مدرک دکترای مراوده‌ای گرفته‌اند و خدماتی برای آقای جاسبی انجام دادند که مدرک دکتری دریافت کردند.

    سلیمی نمین یادآور شد: من به عنوان یک ایرانی وقتی شنیدم که دانشگاه آزاد توانسته نظارت مجلس را پس زده و به دهن نمایندگان مردم بزند، نگران شدم.

    وی ادامه داد: البته من نسبت به انضباط‌نپذیری و قانون‌نپذیری دانشگاه آزاد در دوران فعالیت رسانه‌ای خودم گوشزد کرده بودم.

    وی گفت: دانشگاه آزاد به هیچ وجه انضباط آموزش عالی کشور را نمی‌پذیرد و سعی می‌کند براساس روابطی حرکت کند که مدنظر و صلاح مردم نیست.

    سلیمی نمین با اشاره به اقدامات دولت و مجلس گذشته نسبت به فعالیت دانشگاه آزاد نیز تصریح کرد: مجلس ششم هم قول‌هایی داد که دانشگاه آزاد را منضبط کند و قول‌هایی در این باره قبل از اینکه وارد مجلس شوند، دادند، اما عواملی موجب شد که مجلس ششم هم هیچ اقدامی در زمینه قانونمند کردن دانشگاه آزاد انجام ندهد.

    وی افزود: دولت قبلی هم هیچ اقدامی صورت نداد و ترجیح دادند از مواهب پنهان دانشگاه آزاد برخوردار شوند و وارد بازی مفسده سیاسی نشوند، چون قطعاً ورود به چالش با مفسده مدیریتی هزینه دارد، اما سکوت در برابر آن سود دارد.

    وی اضافه کرد: دوم خردادی‌ها ترجیح دادند از مواهب سکوت این مسئله مدیریتی بهره بگیرند و به قول و وفایی که دادند، پایبند نباشند.

    سلیمی نمین گفت: بعد از اینکه به آقای جاسبی تفهیم شد که باید از دانشگاه آزاد تحقیق و تفحص بشود کارشکنی‌هایی در این زمینه صورت گرفت و شرم‌آور اینکه برای یکی از کارشناسان تحقیق و تفحص مجلس
    پرونده‌سازی کردند و برای او حکم محرومیت از مشاغل دولتی و شش ماه حبس صادر کردند، به خاطر اینکه وی ضبط صوت را با خود برای تحقیق و تفحص آورده بود.

    مدیر مرکز مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران تصریح کرد: بنده در مقالات متعدد گفته‌ام که برای کسانی که به صورت قانونمند در دانشگاه آزاد مدرک دریافت می کنند، ارزش قائلم و تلاش من در جهت سالم‌سازی دانشگاه آزاد است و این امر بالاترین خدمت به کسانی است که مظلومانه پول می‌پردازند و مظلومانه تلاش می‌کنند.

    سلیمی نمین گفت: خطاب من به کسی است که نفوذ سیاسی خود را در اختیار آقای جاسبی قرار داده و بدون زحمت مدرک دریافت کرده است.

    وی با بیان اینکه هر دو جناح سیاسی در قضیه دانشگاه آزاد مفسده مدیریتی را انجام می‌دهند، افزود: اما ملت این هوشمندی را دارد که تفاوت اصلاح و تخریب را می‌داند.

    وی تصریح کرد: هرچه قانونمندی در کشور تقویت شود، همه آحاد جامعه از آن سود می‌برند و سودهای خاص متوقف و سودهای عام گسترش می یابد.

    سلیمی نمین گفت: وظیفه دینی و ملی ما ایجاب می‌کند که در این زمینه اصلاحات انجام بدهیم.

    وی خاطرنشان کرد: کسی که مفسده مدیریتی را ایجاد و نظارت را هم برخود خنثی می‌کند، مفسده مالی را هم در پی آن دارد؛ چیزی که در مورد آقای جاسبی صحت دارد.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    حاشیه های سخنرانی عباس سلیمی نمین
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    * زمانی که انتقادات سلیمی نمین از مدیریت دانشگاه آزاد بالا گرفت، چند دانشجوی حاضر در سالن نسبت به سخنان وی معترض شدند و جو حاکم بر سالن مجتمع فرهنگی ـ هنری بوشهر برای دقایقی متشنج شد.

    * چند نفر از حاضران در سالن با اعتراض به سخنان سلیمی نمین، سالن را ترک کردند.

    * حین سخنرانی سلیمی نمین، جمع زیادی از حاضرین با تشویق و صلوات سخنان وی را تائید کردند.

    * هنگام سخنرانی سلیمی نمین، ناگهان برق سالن قطع شد و وی به مدت نیم ساعت در تاریکی و بدون بلندگو به سخنان خود ادامه داد.

    * زمانی که اعتراض یکی از حاضرین نسبت به سخنان سلیمی نمین زیاد شد، وی از فرد معترض درخواست کرد که پشت تریبون بیاید و فرد معترض برای دقایقی پشت تریبون آمده و به سخنان سلیمی نمین اعتراض کرد.

    * مدیر مرکز مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران در پاسخ به سئوال یکی از حاضرین که پرسید، چرا نام کسانی که از دانشگاه آزاد مدرک جعلی می‌گیرند، اعلام نمی کنید، گفت: من اعلام نمی‌کنم، چرا که اگر بگویم باید وارد چالش با افراد دیگر شوم و از مقابله با عنصر متخلف باز خواهم ماند.  

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 10:16 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: سایت موهن به بیت حضرت امام به زودی با محوریت بررسی آزادی جنسی در جامعه و آسیب‌شناسی طرح‌های ارشادی و اجرایی در حوزه مسائل جنسی راه‌اندازی می‌شود.
    شنیده شده است عوامل اجرایی این سایت فیلتر شده علت پرداختن به این موضوع را "بیماری جنسی" موجود در جامعه و ناکارآمدی برخی راه‌های علاج و همچنین بایکوت اطلاع‌رسانی در این حوزه مطرح کرده اند.

    بنا بر این گزارش، مدیر جوان این سایت موهن قرار است در دوره جدید فعالیت با طرح برخی ادعاها در خصوص مفاسد اقتصادی بعضی از مسئولین که در قالب داستان‌های دنباله‌دار منتشر می سازد نسبت به آن ها حملاتی وارد سازد.

     مدیر این سایت  پس از درج مطلبی توهین آمیز نسبت به سید حسن خمینی در بهمن ماه سال گذشته با حضور در دادگاه ویژه انقلاب به جرم اهانت به حضرت امام(ره) محکوم و به زندان اوین منتقل شد.
     
    وی پس از تحمل چند روز انفرادی هم اکنون با قرار وثیقه‌ای معادل 60 میلیون تومان آزاد است.
     
    این در حالی است که پرونده این سایت در مرحله بازپرسی قرار دارد تا در آینده‌ای نزدیک به دادگاه ارائه شود و بنا اظهارات منابع آگاه یکی از مسئولان هم طیف مدیر این سایت پیگیر پرونده وی می باشد.


    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 10:15 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 140
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :112678

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©