سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و جابر پسر عبد اللّه انصارى را فرمود : ] جابر دنیا به چهار چیز برپاست : دانایى که دانش خود را به کار برد ، و نادانى که از آموختن سرباز نزند و بخشنده‏اى که در بخشش خود بخل نکند ، و درویشى که آخرت خویش را به دنیاى خود نفروشد . پس اگر دانشمند دانش خود را تباه سازد نادان به آموختن نپردازد ، و اگر توانگر در بخشش خویش بخل ورزد درویش آخرتش را به دنیا در بازد . جابر آن که نعمت خدا بر او بسیار بود نیاز مردمان بدو بسیار بود . پس هر که در آن نعمتها براى خدا کار کند خدا نعمتها را براى وى پایدار کند . و آن که آن را چنانکه واجب است به مصرف نرساند ، نعمت او را ببرد و نیست گرداند . [نهج البلاغه]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • شرکت آلمانی فولکس‌واگن تاییده مربوط به خرید کامیون‌ساز و اتوبوس‌ساز اروپایی - شرکت اسکانیا - را از اتحادیه اروپا کسب کرد.

    به گزارش ایسنا، اتحادیه اروپا و دیده‌بان این اتحادیه اعلام کردند که با انجام این قرارداد هیچ‌گونه نگرانی از بابت لطمه به رقابت در بازار به وجود نمی‌آید.

    فولکس‌واگن در حال حاضر خودروهای سواری و تجاری سبک و قطعات و تجهیزات وابسته به خودرو تولید می‌کند؛ در حالی که اسکانیا عمدتا خودروهای سنگین تولید می‌کند.

    به گزارش شین‌هوا، اگرچه فولکس‌واگن سهام اندکی را در شرکت MAN - تولیدکننده آلمانی بارکش‌های سنگین و باحجم متوسط، اتوبوس و موتور خودرو - دارد، اما گفته می‌شود که فعالیت‌های مشترک فولکس‌واگن و اسکانیا هیچ‌گونه تداخلی را در این زمینه به وجود نخواهد آورد.


    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/4/12::: ساعت 3:13 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 14
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :112479

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©