سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه جامه دانش بپوشد، عیبش از مردم نهان ماند . [امام علی علیه السلام]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در پی صدور دستور جلب مدیرمسوول روزنامه اعتماد ملی، وی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مطلب منتشرشده در این روزنامه توضیح داد.

    «محمدجواد حق‌شناس» که به همراه مهدی کروبی، دبیر کل حزب اعتماد ملی در سفر عربستان به سر می‌برد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: دبیر کل حزب اعتماد ملی به دعوت رسمی رییس مجلس شورای عربستان به این کشور سفر کرده و اینجانب و وکیل روزنامه نیز در این سفر همراه وی هستیم.

    وی اظهار داشت: به لحاظ دور بودن از تهران در جریان اخبار نیستیم؛ اما یادداشتی به صورت مقاله، روز چهارشنبه در این مورد چاپ و موضع مدیرمسئول طی آن گفته می‌شود.

    حق شناس در عین حال گفت: اما در هر صورت از حکمی که توسط مقام قضایی صادر شده است بسیار متعجبم؛ چون توضیحاتم را برای یادداشت آماده کرده بودم که در شماره‌ی چهارشنبه به چاپ برسد.

    حق‌شناس هم‌چنین گفت که در اولین فرصت پس از بازگشت به تهران به مرجع قضایی مراجعه خواهد کرد و توضیحات ضروری را به مقام قضایی ارائه خواهد داد.

    مدیرمسوول روزنامه اعتماد ملی در پایان گفت: در عین حال از چاپ مطلب مورد نظر در روزنامه دفاع نمی‌کنم و آن را مطلبی می‌دانم که در وبلاگ آقای منتجب‌نیا نوشته شده بوده که یک سایت شخصی است و چاپ آن در روزنامه کثیرالانتشار با سیاست‌های روزنامه اعتماد ملی همخوانی ندارد.

    بر اساس این گزارش دستور جلب مدیرمسوول روزنامه اعتماد ملی در پی انتشار مطلبی درباره رییس‌جمهور در این روزنامه صادر شده است.

    پورحسینی مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در پاسخ به پرسش‌های خبرنگار حقوقی ایسنا درباره صدور حکم جلب «محمدجواد حق‌شناس» بیان کرد: دستور جلب و تحقیقات از مدیرمسوول روزنامه اعتماد ملی به دنبال شکایات متعدد به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و افترا برای پاسخ‌گویی به اتهاماتش و اعلام جرم اخیر مدعی‌العموم درخصوص چاپ مطلبی اهانت‌آمیز در شماره‌ی ‌‌682 مورخ ‌‌11/ ‌‌4/ ‌‌87 توسط آقای منتجب‌نیا صادر شده است.

    وی با بیان اینکه این پرونده در دادسرای کارکنان دولت و رسانه‌ها رسیدگی می‌شود، افزود: این حکم و دستور جلب و انجام تحقیقات از مدیرمسوول روزنامه امروز صادر شده است.
     
     
    منبع:تابناک


    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/4/12::: ساعت 3:13 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 32
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :112497

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©