سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین برادران کسى است که براى او به رنج افتى . [ چه رنج افتادن مستلزم مشقّت است . و این شرّ را برادرى که براى او به رنج افتاده‏اند سبب شده . پس او بدترین برادران است . ] [نهج البلاغه]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • با وجود اعتراض‌های کاربرانی که نمی‌خواهند به استفاده از ویستا به عنوان ویندوز جانشین اکس پی وادار شوند، مایکروسافت طبق برنامه‌ریزی قبلی‌اش، فروش سیستم عامل قدیمی خود به فروشگاه‌ها و سازندگان رایانه را از روز گذشته متوقف کرد.

    به گزارش ایسنا، به محض این که رایانه‌های بارگذاری شده با اکس‌پی از فهرست محصولات عرضه شده توسط سازندگان رایانه مانند دل و هیولت پاکارد خارج شوند، مصرف‌کنندگانی که نمی‌توانند بدون این سیستم عامل قدیمی در رایانه‌های خود زندگی کنند، مجبورند یکی از نسخه‌های Vista Ultimate یا Vista Business را خریداری و سپس به اکس‌پی برگردانند.

    اما مایکروسافت یک نسخه از اکس پی را همچنان برای قرار گرفتن در رایانه‌های ارزان قیمتی مانند Asus Eee PC عرضه خواهد کرد.

    گروهی از کاربران رایانه که با امضای طومار "اکس پی را نجات دهید" آن را به سایت خبری اینفوورلد ارسال کرده‌ و مصرانه از مایکروسافت تقاضا کرده‌اند تا زمان عرضه‌ی ویندوز 7 که سیستم عامل بعدی این شرکت است، به فروش اکس پی ادامه دهد.

    بر اساس این گزارش این سازنده‌ی نرم‌افزار اعلام کرده که انتظار دارد ویندوز 7 را در سال 2009 منتشر کند.

    مایکروسافت هفته‌ی گذشته هم اعلام کرد که برای سیستم عامل شش ساله‌ی خود تا پایان سال 2009 پشتیبانی فنی و تا پایان سال 2014 پشتیبانی محدود فراهم خواهد کرد.


    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/4/12::: ساعت 3:10 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 6
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :112471

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©