سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منع دانش روا نیست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • برنا: نمایشگاه نقاشی فوتبال استقلال و پرسپولیس به همت خانم یوروم همسر افشین قطبی عصر امروز در محل دفتر تصویرگران پویا اندیش افتتاح شد.

     
    افشین قطبی
     
     
    فیروز کریمی!
     
     



    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 10:30 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: براساس عکس‌‌های هوایی گرفته‌شده از آرامگاه کوروش، هیچ شواهدی مبنی بر وجود نم و رطوبت در این آرامگاه که ناشی از آبگیری سد سیوند باشد، دیده نشده است.
    محمدرضا بذرگر رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس با بیان این مطلب به میراث آریا( CHTN) گفت: با توجه به خشکسالی غیرمنتظره امسال هیچ رطوبتی در منطقه وجود ندارد. ضمن آنکه براساس اقدامات کارشناسی حتی در فصل‌های پرباران نیز هیچ خطری آرامگاه کوروش و منطقه تاریخی را تهدید نمی‌کند.

    وی افزود: کارشناسان میراث‌فرهنگی استان فارس اعلام کرده‌‌اند در صورت بارش فراوان در منطقه نیز تنها 400 تا 500 میلیمتر آب در نقطه انتهایی سد جمع می‌شود که این محدوده نیز تا آرامگاه کوروش 9 کیلومتر فاصله دارد .

    به گفته بذرگر، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از طریق هواپیمای دو موتوره اقدام به عکسبرداری هوایی و تهیه اسلایدهای متنوع از منطقه کرده است که بر اساس این عکس‌ها هیچ رطوبتی در نزدیکی آرامگاه کوروش مشاهده نشده است .

    وی درباره وجود گلسنگ‌های دیرپا در بدنه آرامگاه کوروش گفت: این بنای تاریخی عاری از هرگونه خزه یا گلسنگ است و در صورت افزایش چشمگیر رطوبت نیز آرامگاه دچار آسیب‌های طبیعی اینچنینی نخواهد شد.

    رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود به قطع درختان چند صدساله و هزارساله در تنگه سیوند اشاره کرد و افزود: براساس گفته کارشناسان استان فارس به هیچ عنوان درختانی با قدمت یاد شده وجود ندارد، ضمن آنکه دشت کوچکی که سد سیوند در آن واقع شده به طور دقیق از سوی باستان‌شناسان کاوش شده و هیچ اثر سطح العرضی در آن منطقه دیده نمی‌شود.

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 10:28 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: در برنامه شب گذشته نود و در بخش داوری بازی پرسپولیس – برق شیراز اتفاقی افتاد که شاید از دید بسیاری پنهان ماند.
    اتفاق مورد نظر ما همان صحنه ای است که طی آن گل دوم پرسپولیس در دقیقه 82 به دلیل آفساید محسن خلیلی مردود اعلام شد.

    در همان تصاویر آهسته ای که برنامه نود پخش کرد و با عقب و جلو کردن فیلم قصد داشت صحت تصمیم کمک داور دوم محرز شود،یک غفلت ناچیز ولی مهم رخ داد. کارشناس ،مجری و حتی شاید بسیاری از بینندگان تلویزیونی نیز در آن صحنه اشتباه کردند؛چرا که یک بازیکن برق شیراز در منتهی علیه سمت چپ تصویر و در داخل محوطه جریمه ایستاده بود و با خلیلی روی یک خط قرار داشت.

    به تصویر زیر دقت کنید:


    هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری در مورد صحنه فوق به خبرنگار ورزشی برنا گفت: می توانم بگویم که این صحنه آفساید نیست.یکی از بازیکنان برق شیراز در زمانی که "ماته دراگه چوویچ" به خلیلی پاس می دهد،با مهاجم پرسپولیس در حالت مساوی ایستاده است و صحنه موردنظر نمی تواند آفساید باشد.
     

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 10:26 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: اسامه احمد السنوسی سفیر عربستان سعودی در جمهوری اسلامی ایران امروز در دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری دعوت رسمی همراه با پیام ملک عبدالله خادم الحرمین را برای حضور وی در کنفرانس بین المللی گفتگوی اسلامی تقدیم کرد.

    سفیرعربستان تاکید و توجه ویژه ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی را برای حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در این کنفرانس بین المللی خاطر نشان کرد و گفت: ملک عبدالله به دلیل جایگاه والایی که در دنیای اسلام برای حضرت عالی قائل هستند و معتقدند باید از اندیشه و دانش شما بهره کافی برد شخصا به من ماموریت دادند تا از جناب عالی برای حضور در این اجلاس دعوت به عمل آورم .

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار با قدردانی از این دعوت ویژه و تشکر ازملک عبدالله ، اهمیت انجام کنفرانس گفتگوی اسلامی درمکه را به ویژه در شرایط کنونی جهان اسلام یادآور شد وگفت : انتظار می رود انجام این کنفرانس با حضور شخصیت های علمی و دینی جهان منشاء ثمرات و نتایج مطلوبی برای ایجاد وفاق و همدلی در جهان اسلام و رفع تنش و تفرقه کشورها و بویژه کشورهای اسلامی باشد .رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تفرقه در دنیای اسلامی را در جهت منافع دشمنان ارزیابی کرد.

    آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: اختلافات در دنیای اسلام چه در سطح سیاسیون و چه در سطح علمای مذهبی مایه رنج است و وضعیت نامطلوبی را ایجاد کرده است.

    وی آثار کشتار، تخریب ها و درگیری ها دربرخی کشورهای اسلامی به ویژه عراق ولبنان را در عمیق کردن فاصله ها در جهان اسلام با اهمیت عنوان کرد و افزود: برگزاری کنفرانس گفتگوی اسلامی می تواند فضای مطلوبتری برای همکاری میان کشور های اسلامی ایجاد نماید.

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: از تقدسی که در سرزمین وحی وجود دارد می توان برای حل مشکلات در جهان اسلام و کل جهان سود برد و جمهوری اسلامی ایران نیز می تواند در کنار کشور عربستان در حل اختلافات دنیای اسلام موثر باشد و در این راه تلاش خواهد کرد.

    احمد السنوسی نیز در این دیدار هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی گفتگوی اسلامی در عربستان سعودی را بررسی راه های افزایش همکاری میان جهان اسلام و ارتباط انها با دیگر کشورها ذکر کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری این اجلاس بتوانیم به وحدت جهان اسلام کمک کنیم.

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 10:25 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: شماره اول دوهفته‌نامه سیاسی، اجتماعی و انتقادی گل‌آقایی «گل‌آقا» منتشر شد.

     پوپک صابری‌فومنی مدیرمسئول و صاحب‌ امتیاز نشریه گل‌آقا در سرمقاله اولین شماره از دوهفته‌نامه گل‌آقا با اشاره به تعطیلی نشریات بچه‌ها...گل‌آقا و ماهنامه گل‌آقا می‌گوید: احساس کردیم در این دوران انتشار یک نشریه طنز برای عموم مردم اگر کار واجبی نباشد، لازم است.

    وی با بیان این مطلب که دلمان می‌خواهد گل لبخند را بار دیگر بر چهره هموطنان‌مان بیاوریم به وفاداری خود و همکارانش در نگهداری اصول و خط‌ مشی گل‌آقا در قالب و شکلی نو تأکید کرده است.

    در اولین شماره از این دوهفته‌نامه که با شعار «یک زبان دارم دو تا دندان لق / می‌زنم تا می‌توانم حرف حق» در قطع روزنامه‌ای و به صورت تمام رنگی منتشر شده است، مطالب و کاریکاتورهایی با عناوین حکایت آن‌لاین، تیم منتخب فوتبال هفته به روایت خودمان، در دام عدالت، خانمها نخوانند، ارثیه رضا کیانیان، جهان کلاً به دست تو شد و... اصلاح آمده است.

    اولین شماره هفته‌نامه گل‌آقا آبان ماه 1369 توسط کیومرث صابری‌فومنی (گل‌آقا) منتشر و در آبان سال 1381 توسط خود صابری متوقف شد. اکنون بعد از شش سال این نشریه با تغییراتی در شکل و محتوا به صورت دوهفته‌نامه منتشر می‌شود. دوهفته‌نامه گل‌آقا با قیمت 400 تومان به دکه های مطبوعاتی آمده است.


    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 10:23 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 110
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :112648

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©