سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردی از قبیله خثعم نزد رسول خدا آمد و گفت : «منفورترین کار نزد خداوند چیست ؟».فرمود : «شرک ورزیدن به خداوند» .پرسید : «پس از آن چیست ؟».فرمود : «بُریدن از خویشان» .پرسید : «پس از آن چیست ؟».فرمود : «امر به منکر و نهی از معروف» . [.عبداللّه بن محمّد ـ به نقل از امام صادق علیه السلام ـ]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • وداع با روح الله



    محمدرضا زارع، ::: یکشنبه 87/3/12::: ساعت 10:57 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    امام به روایت تصویر



    محمدرضا زارع، ::: یکشنبه 87/3/12::: ساعت 10:52 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: با آشکار شدن فرمول کوکاکولا مشخص گشت که این نوشابه سرمنشاء بسیاری از بیماری‌ها است. به نقل از روزنامه ینی‌شفق چاپ ترکیه، فرمول نوشابه کوکاکولا ماهیت ماده‌ای که مسبب بسیاری از بیماریهاست را آشکار ساخت.
    ماده E211 (سدیم بنزوات) که در این فرمول به کار می‌رودموجب بیماری و ناراحتی‌هایی چون سیروز، پارکینسون و اختلالات در دی‌.‌ان‌.ای DNA می‌گردد.
    همچنین بنابر این گزارش ،شرکت کوکاکولا که از ابتدای تاسیس خود فرمول ترکیبات این نوشابه را همچون رازی پنهان می‌کرد، در پی واکنش‌های شدید اعلام نمود که ماده E211 را از فرمول خارج خواهد کرد.

    محمدرضا زارع، ::: یکشنبه 87/3/12::: ساعت 10:1 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: اگر مى خواهید جوانى خودتان را حفظ کنید این شش نوع غذا را فراموش نکنید:روغن زیتون،ماست،ماهی،شکلات، آجیل و توت سیاه!

    1-‌ ‌روغن زیتون: چهار دهه پیش نتیجه مطالعات محققان 7 کشور به این نتیجه دست یافت که چربى هاى اشباع نشده تک ظرفیتى در زیتون به طور بارزى باعث کاهش سرعت ابتلا به بیماریهاى قلبى و سرطان مى شود. اکنون ما میدانیم که روغن زیتون داراى پلى فنول ها و آنتى اکسیدانهاى قوى مى باشد که مانع ابتلا به بیماریهاى مرتبط با سن فرد مى شود.‌ Image
    2-‌ ‌ماست: در دهه 1970 شایع شد که تعداد افراد بالاى صد سال در کشور جورجیا بیشتر از سایر کشورها است و گزارشات آن زمان اعلام کرد که علت این امر یعنى طول عمر زیاد خوردن ماست است . غذایى که در تمام رژیم هاى غذایى مردم جورجیا وجود دارد. در حالیکه به طور مستقیم قدرت معجزه آساى ماست هنوز ثابت نشده بود. ماست منبع غنى از کلسیم است که مانع ابتلا به استئو پروسیز مى شود و کمک موثرى در حفظ سلامت دستگاه گوارش است و خطر ابتلا به بیماریهاى گوارشى مرتبط با سن را کاهش مى دهد.‌ ‌
    3-‌ ‌ماهی: سى سال پیش محققان شروع به مطالعه در مورد علت عدم ابتلاى بومیان آلاسکا به بیماریهاى قلبى کردند. اکنون دانشمندان مى دانند که علت این امر مصرف فوق العاده زیاد ماهى توسط آنها بوده است. ماهى منبع فراوان از روغن امگا 3 است که مانع رسوب کلسترول در شریان ها و آریتمى قلبى مى گردد.‌‌
    4-‌ ‌شکلات: در بین مردم کنا از جزیره سان بلاس، دور از سواحل پاناما ، سرعت ابتلا به بیماریهاى قلبى 9 برابر کمتر از مردم خود پاناما مى باشد . مردم کنا نوعى نوشیدنى که سرشار از کاکائو مى باشد به مقدار زیاد مصرف مى کنند. کاکائو منبعى غنى از فلانوول ها مى باشد که سلامت عملکرد رگ هاى خونى را حفظ مى کند و در نتیجه خطر ابتلا به فشار خون ، دیابت نوع دو، بیماریهاى کلیوى و دیوانگى را کاهش میدهد.‌ ‌
    5‌- ‌آجیل: مطالعات نشان میدهد که افرادى که آجیل مى خورند به طور متوسط 2/5 سال بیشتر عمر مى کنند. آجیل منبع غنى از روغن هاى اشباع نشده است و بنابر این خاصیتى شبیه روغن زیتون دارند. همچنین حاوى مقدار قابل توجهى ویتامین ، مواد معدنى و فیتوشیمیایى ها مثل آنتى اکسیدان ها مى باشد.‌ ‌
    6-‌ ‌توت سیاه: در یک مطالعه برجسته که در سال 1999 به چاپ رسید محققان تاثیر مصرف توت را در افزایش طول عمر موشهاى آزمایشگاهى نشان دادند. که این تاثیر د رمورد انسان نیز صدق مى کند. ترکیبات موجود در توت التهاب و آسیب هاى احتراقى را تسکین مى دهد همچنین مانع کاهش حافظه و عملکرد مغزى مى شود‌‌.
    ‌ منبع
    mardoman.com  

    محمدرضا زارع، ::: یکشنبه 87/3/12::: ساعت 10:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: شب گذشته به رغم پرسش‌های بی‌پرده و انتقادی رضا رشیدپور، مجری برنامه «مثلث شیشه‌ای» از حجت‌الاسلام جواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس سازمان ملی جوانان، وی بدون این‌که عصبانی شود، از آغاز تا پایان برنامه، تلاش کرد با ادب و متانت با پرسش‌های مجری برخورد کند و به آنها پاسخ گوید

    به گزارش «تابناک»، با وجود آن‌که برخی پاسخ‌های رئیس سازمان ملی جوانان، از عدم قوت کافی مجموعه تحت مدیریتش در حل مشکلات جوانان حکایت می‌کرد، این رویه باعث شد تا رشیدپور در اواخر برنامه اعتراف کند که میهمانش کاملا با ادب و متانت با او برخورد کرده، اما همین امر مانع از آن شده که او صریحتر به جدال با وی بپردازد.

    بنا بر این گزارش، مجری «مثلث شیشه‌ای» در دقایق آغازین برنامه، با اشاره به مصاحبه پیشین حاج‌علی‌اکبری از او پرسید که چرا اینترنت را در سیطره شیطان خوانده که رئیس سازمان جوانان با بیان این‌که باید با کارهای اثباتی فرهنگی به موضوع اینترنت بپردازیم، اظهارات پیشین خود را تعدیل کرد.

    وی آمار جوانان (بین 15 تا 29 سال) را 25 میلیون نفر خواند که از میان آنان دوازده میلیون نفر (شش میلیون پسر و شش میلیون دختر) در سن ازدواج قرار دارند و از ازدواج محرومند.

    او همچنین از کاهش آمار طلاق در سال 86 نسبت به 85 از 11 درصد به 6 درصد و نیز افزایش آمار ازدواج به 840 هزار نفر در سال 86 خبر داد و آن را از جمله ناشی از بهبود اشتغال با بنگاه‌‌های زودبازده دانست.

    وی همچنین از پایان درخواست‌های انباشته‌شده برای وام ازدواج مهررضا خبر داد و افزود: پس از درخواست جوانان، به سرعت چهار میلیون تومان وام به آنها تعلق می‌گیرد.

    در این هنگام بود که مجری با اشاره به پول پیش بیست میلیون تومانی و اجاره پانصد هزار تومانی مسکن در تهران چنین مواردی را برداشت‌های غیرواقعی خواند که ناشی از اتاق‌ فکرهای صرفا تئوریک و دور از واقعیت‌های جامعه است.

    حاج‌علی‌‌اکبری در پاسخ اظهار داشت که همواره در جلسات دو ـ سه ساعته، پای صحبت و درددل اقشار گوناگون جوانان اعم از جوانان معلول، سربازان وظیفه، نخبگان علمی، جوانان روستایی و ... در استان‌های مختلف می‌نشیند.

    وی در پایان، راهبرد مدنظر خود را این دانست که در یک رویکرد ملی، تنها پاسخ به موضوع غریزه جنسی، ازدواج دانسته شود و زمینه‌های آن در کشور فراهم آید.

    با وجود آن‌که برخی پاسخ‌های رئیس سازمان ملی جوانان، نشان از عدم قوت او و نیز ضعف زیرمجموعه‌اش داشت، برخورد صبورانه و همراه با آرامش و متانت وی، مجری را به اعتراف واداشت.

    حاج‌علی‌اکبری در پایان اعلام آمادگی کرد که برای بحث در زمینه چاره‌جویی برای مشکلات جوانان، حاضر است در نشست‌های پیاپی شرکت کند.

    به نظر می‌رسد، در صورتی که برخی اعضای دیگر دولت نیز به جای فرافکنی مشکلات و دفاع از تصمیمات ناپخته با در پیش گرفتن رویکردی متواضعانه به شنیدن سخن منتقدان می‌پرداختند، منتقدان نیز تا حد زیادی اقناع شده و اکنون شاهد حجم عظیمی از انتقادات بی‌پاسخ‌مانده از دولت نبودیم.
     

    محمدرضا زارع، ::: یکشنبه 87/3/12::: ساعت 9:59 عصر
    نظرات دیگران: نظر

       1   2   3   4      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 8
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :112473

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©