سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای ابن مسعود! هرکس دانش آموزد و بدان عمل نکند، خداوند روز قیامت او را کور محشور می گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • هاشمی رفسنجانی: اسلام زمانی به شمشیر متوسل می شود که دیگران مانع می شوند

    روزنامه اعتماد ملی روز گذشته اظهارات آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری را در کنفرانس وحدت اسلامی منتشر کرد و به نقل از وی نوشت: «اسلام زمانی به شمشیر متوسل می شود که دیگران مانع این حرکت درست و آسمانی و اسلامی شوند. مردم بیشتر دنیا مظلوم و به دنبال عدالت هستند و این مستکبرانند که می خواهند حرف خود را تحمیل کنند. ما می گوییم نباید چنین فضایی ایجاد شود تا تهاجم بد و غیر انسانی شبیه همان وضعی که پیغمبر اکرم(ص) در ابتدای بعثت آسمانی خود با آن مواجه بودند و مشرکان با تهمت های جنون، سحر و جادو و محاصره سنگین برای آنکه پیام خدا را نشنوند، راه را بر ایشان سد می کردند، تکرار نشود.»

    کارگزاران: مجلس ششم محل تجمیع تاجران شد!

    روزنامه کارگزاران روز گذشته طی یادداشتی به قلم دیاکو حسینی، به بررسی عملکرد دولت اصلاحات و مجلس ششم پرداخت و نوشت: نباید از اقرار هراسید و باید گفت که دولت اصلاحات، اغلب اردوی روشنفکران بود نه کارزار سیاستمردان. چنانکه مجلس ششم محل تجمیع تاجرانی شد که از سیاست ورزی تنها تناول اقتصاد بازار را آموخته بودند و سر بی تن می خواستند. حال آنکه عرصه سیاست، محل سیاست است و سیاستمرد می خواهد نه روشنفکر و تاجر.» کارگزاران سپس با نفی ائتلاف میان اصلاح طلبان تصریح کرد: «همان بهتر که اصلاح طلبان نیز همانند محمود احمدی نژاد فردی عمل کنند. چه آنگاه که می خواهند تیمی رفتار کنند و حزبی برخورد کنند نیز به خطا می روند، ائتلاف می کنند و از یاد می برند که ائتلاف بین احزاب ممکن می شود و از دل «جریان» بیرون نمی آید و این همه که می بینیم به جریان و جبهه شباهت بیشتری دارند تا حزب سیاسی. حزب در ایران همچنان طفل سیاست است، آن هم طفل سر راهی.»


    سیدجلال فیاضی: در جوان سازی ایرنا موفق نبودیم

    روزنامه جام جم روز گذشته یادداشتی را تحت عنوان «20 ماه با ایرنا، کام ها و ناکامی ها» به قلم سیدجلال فیاضی، مدیر عامل سابق ایرنا منتشر کرد و ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد ایرنا چنین نوشت: «جوان سازی ایرنا از اهداف اعلام شده در این دوره بود که متأسفانه به آن توفیق نیافتیم، مشکلات بودجه ای و موانع اداری مهمترین دلایل این ناکامی است. عدم بازسازی نیروی انسانی یکی از مهمترین موانع برای تغییر ساختار به شمار می آید. اگرچه از موانع اداری و گرفتاری های روزمره به عنوان موانع دیگر در این تأخیر نمی توان غفلت کرد.
    سیدجلال فیاضی در پایان تأکید کرد: «اکنون که این دوره 20 ماهه سپری شده است، باید اذعان کنم که کامیابی ها ثمره حمایت های آقای رئیس جمهور و وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و تلاش جمعی مدیران و همکاران عزیزم در خبرگزاری جمهوری اسلامی بود و ناکامی ها را باید به حساب نگارنده گذاشت، لذا باید از حامیان و تلاشگران صمیمانه سپاسگزاری کنم و از ناکامی ها پوزش بخواهم.»

    محمدرضا زارع، ::: چهارشنبه 87/2/25::: ساعت 10:43 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 50
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :112588

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©