سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع حکمت را از دلهای دانایان می برد . [پیامبر خدا علیه السلام]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • جام جم آنلاین: ده سال پس از رواج رسمی یورو پول واحد اروپا تحلیلگران معتقدند این پول موفقیتی تاریخی به ثبت رسانده است. امروزه یورو نوعی سپر در برابر شوک ناشی از عوامل خارجی نظیر بحران وام مسکن امریکا محسوب می شود. یورو در این مدت ده ساله به دومین پول بین المللی تبدیل شده است.

    به گزارش واحد مرکزی خبر ، کمیسیون اروپا خاطر نشان کرد کشورهایی که یورو در انها رایج است باید اولویتهای واحدی داشته باشند و راهبرد خود را تغییر دهند و تصمیمات اقتصادی مشترک باید در سطوح ملی به کار گرفته شود. کمیسیون اروپا پیشنهاد کرد نظارت این کمیسیون بر مخارج و اصلاحات همه کشورهای عضو منطقه یورو بیشتر شود.

    بهایی که کشورهای عضو منطقه یورو برای تضمین نقش جهانی یورو باید بپردازند، کاهش اختیارات دولتها بر تصمیمات مالی خواهد بود.

    این درحالی است که اسلواکی قرار است شانزدهمین کشوری باشد که به عضویت منطقه یورو در می اید. این کشور از اول ژانویه دوهزار ونه یورو را به عنوان پول ملی خود انتخاب خواهد کرد.
     



    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/2/19::: ساعت 8:33 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    جام جم آنلاین: شرکت رایانه ای مایکروسافت در نظر دارد پایگاه اینترنتی فیس بوک را بخرد. مایکروسافت که در نظر دارد در اینترنت نیز موقعیت برتر جهانی به دست اورد، پس از ناکامی تلاشش برای خرید یاهو، اینک برای خرید فیس بوک وسوسه شده است.

     به گزارش واحدمرکزی خبر، مسئولان مایکروسافت با فیس بوک تماسهایی برقرار کرده اند و به زودی نتیجه مذاکرات اعلام می شود. مایکروسافت همچنین در نظردارد سایتهای دیگری را نیز خریداری کند.




    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/2/19::: ساعت 8:32 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    جام جم آنلاین: زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر روز پنج شنبه حوالی رودبار استان کرمان را لرزاند.
    به گزارش واحد مرکزی خبر، تاکنون از خسارت احتمالی این زمین لرزه که ساعت 20 دقیقه و 50 ثانیه بامداد امروز روی داد، گزارشی دریافت نشده است.
     


    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/2/19::: ساعت 8:26 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    جام جم آنلاین: رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اصولگرایی یعنی دنبال آرمان ها بودن و همه چیز را فدای آرمان‌ها کردن، تصریح کرد: کار برای خدا و همدلی و همگرایی جزء پایه‌های اصولگرایی است و باید از فرصت خدمت به طور کامل بهره گرفت.

     دکتر محمود احمدی نژاد صبح امروز پنجشنبه در همایش توفیق خدمت که با حضور اکثریت نمایندگان منتخب مردم برای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه اصولگرایی یک واژه ارزشمند و مقدس است، اظهار داشت: اصولگرایی به معنای یک باند ، حزب و جناح و تابلویی برای خودخواهی های سیاسی و کشمکش نیست.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهوری با بیان اینکه اگر کار برای خدا نباشد بهترین و زیباترین کارها نیز ابتر و مضر است، گفت: به خصوص در مجلس شورای اسلامی همه کارها باید برای خدا باشد زیرا کار در آنجا سخت است.

    دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: ما به مجلس مقتدر و توانمند نیاز داریم که از مرز قانون ، عدالت و آرمان‌ها دفاع کند و تکیه گاه و پشتیبان ملت باشد .

    رئیس جمهوری با بیان اینکه مردم مسوولیتی را به دوش مجلس و دولت گذاشته اند تا به اتفاق هم به پیش بروند، اظهار داشت: جایگاه مجلس، وسیع و دولت، خدمتگزار و نوکر مردم است.

    دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه باید از فرصت و توفیق خدمت به طور کامل بهره گرفت ، اظهار داشت: دولت و مجلس می‌توانند به عنوان یار همدیگر و در کنار هم کارهای بزرگی انجام دهند.

    رئیس جمهوری با بیان اینکه شان قانون‌گذاری بسیار بالا است، گفت: امروز ماموریت بزرگ ما این است که قانونگذاری را در جایگاه خود تبیین و معرفی کنیم.

    دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه قانون بدون کار کارشناسی شده راه را برای سوء‌استفاده‌ها فراهم می‌کند، خاطر نشان کرد: قوانین موجود در کشور باید تنقیه و دسته بندی شود.

    رئیس جمهوری با عنوان اینکه دولت در صدد است نظام بودجه ریزی را اصلاح و قابل نظارت از سوی مجلس کند، اظهار کرد: شفاف شدن نظام برنامه ریزی و مشخص کردن حوزه مسوولیت‌ها در تصمیم‌گیری ، از دیگر اقدامات دولت در راستای کمک به مجلس است.

    دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه موفقیت مجلس، موفقیت دولت است زیرا نمایندگان منتخب با پرچم آرمان روی کار آمده‌اند ، خاطر نشان کرد: دولت می خواهد طوری عمل کند که همه اقدامات جلوی چشم و قابل نظارت از سوی مجلس باشد زیرا این کار به نفع دولت است.

    رئیس جمهوری در ادامه سخنان خود توفیق خدمت انقلاب اسلامی به ملت ایران را گامی بلند در ادامه حرکت تاریخی انبیاء و اولیا عنوان و تاکید کرد: مسوولیت‌های ملت ایران در داخل و خارج از کشور از یک جنس هستند.

    دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه باید دست به دست هم بدهیم و مسائل داخلی کشور را به سرعت سروسامان دهیم، اظهار داشت: تبعیض، فاصله طبقاتی، برخی سوء‌استفاده‌ها ، برنامه ریزی‌های نامناسب، عدم شفافیت‌ها ، بداخلاقی ها، عقب افتادگی‌ها و ساختارهای نامناسب و تودرتو باید رفع شود.

    رئیس جمهوری استعدادهای ایران زمین را برای بهترین شدن بی‌نظیر دانست و گفت: امروز بهترین فرهنگ، انسان ها، سرزمین و رهبری در ایران وجود دارد.

    دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه باید با نوآوری و ابتکار عمل ایران را با سرعت به جایگاه شایسته خود برسانیم، خاطر نشان کرد: ایران باید به جامعه شاهد و الگو برای سایر ملت‌ها تبدیل شود.

    رییس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت اهل تصمیم‌گیری ، اجرای سریع و آماده برای جراحی‌های بزرگ تر است، تاکید کرد: باید با اتخاذ تصمیمات بزرگ به سرعت وضعیت اقتصاد و عمران کشور را سامان دهیم و عقب افتادگی‌ها را رفع کنیم.

    دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه در عرصه خارجی نیز ماموریت داریم اندیشه اسلام ناب را به عنوان تنها راه نجات بشریت به ملت‌ها ارائه کنیم، گفت: باید با مولفه خداپرستی و عدالت در همه مناسبات جهان وارد شده و اثرگذار باشیم.

    رئیس جمهوری با اشاره به اینکه مناسبات حاکم بر جهان در جهت حرکت نظام سلطه است، گفت: مناسبات ظالمانه مانع حرکت بشر به سمت قله تعالی است.

    دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه باید الگوهای فعلی را در هم بشکنیم، تاکید کرد: رمز پیروزی ملت ایران در موضوع هسته‌ای خروج از سازوکارها و مناسبات ظالمانه حاکم برجهان بود.

    رییس جمهوری با تاکید بر اینکه سیاست فعال و تاثیر گذار ایران در جهت برپایی نظام‌های عادلانه در جهان است، خاطر نشان کرد: فرهنگ الهی و انقلاب به عنوان ویژگی ملت ایران منطبق بر خصلت‌های بشریت و مورد استقبال فوج فوج ملت‌ها است.

    دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه قدرت‌های زورگو در مباحث نظری و عملی برای جامعه بشری حرف نو و تدبیری ندارند، گفت: قدرت‌های زورگو امروز در عراق ، افغانستان ، فلسطین و لبنان به بن بست رسیده اند.

    رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در همایش -توفیق خدمت با بیان اینکه امروز فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی زیر سوال رفته و این رژیم غاصب و جعلی رو به افول و اضمحلال است، تصریح کرد: کسانی که فکر می‌کنند با برگزاری مراسم جشن تولد می‌توانند این جنازه متعفن را زنده کنند، سخت در اشتباهند و شرکت‌کنندگان در این مراسم نیز باید بدانند نامشان در زمره جنایتکاران صهیونیست ثبت خواهد شد.

    دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ابزار تسلط قدرت‌های زورگو به ملت‌ها است ، اظهار داشت: استکبار 60 سال است که در ادامه درگیری تاریخی خود با دنیای اسلام و ملت‌ها مقدمه چینی کرده و با هجوم به فلسطین این رژیم جعلی صهیونیستی را برقرار کرده است اما این رژیم پس از سیلی خوردن از ملت لبنان مانند موشی مرده به پایان راه رسیده است.

    دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه اگر برخی کشورهای منطقه نیز با این رژیم همراهی کنند در آتش قهر ملت‌ها خواهند سوخت ، اظهار داشت: اگر برخی خیال می‌کنند، با دور هم جمع شدن می‌توانند تغییری در محاسبات جهان بدهند ، به شدت در اشتباه هستند زیرا ملت‌ها آنها را دفن خواهند کرد.




    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/2/19::: ساعت 8:25 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    جام جم آنلاین: فیلم کوتاه ایرانی سیلی ساخته احسان امانی 21 اردیبهشت ماه از شبکه اینترنت و همزمان از طریق تلفن همراه در 5 شهر بزرگ جهان پخش می‌شود. پخش این فیلم در جهت آشنایی با فرهنگ و نزدیکترکردن ملت‌های مختلف توسط بنیاد فیلم پانجیا مستقر در نیویورک انجام می‌شود.

    به گزارش ایرنا ، برنامه پخش فیلم ایرانی سیلی به دنبال حضور نماینده بنیاد یادشده در غرفه این مرکز در بازار فیلم جشنواره کلرمون فران فرانسه قطعی شده است.

    این اثر ایرانی در کنار 29 فیلم کوتاه از کشورهای جهان در قالب این برنامه جهانی در شهرهای لس آنجلس ، لندن ، ریودوژانیرو ، قاهره و مومبای پخش می‌شود.

    بر اساس اعلام بنیاد پانجیا مبلغ 3 هزار دلار به عنوان حق پخش به هر فیلم تعلق می‌گیرد. مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی معاونت امور سینمایی، پخش جهانی فیلم سیلی را برعهده دارد.

     



    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/2/19::: ساعت 8:23 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 96
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :112634

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©