سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به خدا سوگند، آن که دنیا را دوست دارد و باجز ما دوستی می کند، خدا را دوست ندارد . هرکه حقّ ما رابشناسد و ما را دوست بدارد، در حقیقت، خداوند ـ تبارک وتعالی ـ را دوست داشته است . [.امام صادق علیه السلام]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • اکونومیست:همانطور که نباتات در روز رشد و نمو می کنند و شب می خوابند ، سلولهای بدن ما هم همین کار را می کند .

    Imageسلولهای بدن ما مانند نباتات روز با کمک نور آفتاب و مواد غذایی پرورش می یابند . روز قد می کشند ، روز بزرگ می شوند ومخصوصا باید بگوییم ،  روز چاق می شوند و روز درشت می گردند ، روز عضلات خود را فربه  می سازند و مخصوصا باید بگوییم روز چاق می شود و به بدن می چسبد و آنچه شب جذب شود می سوزد .
    از طرف دیگر تنها قندها و چربی ها هستند که می توانند در بدن ایجاد پیه و ذخیره نمایند . وقتی شما صبح میوه ترش بخورید غذایی خورده اید که دارای ویتامین ها و فلزاتی است که در عمل ساختمان و ترمیم سلولها نظیر ندارد . دستگاه های ترمیم و سازنده بدن به کمک نور آفتاب و این عوامل ساختمانی مشغول کار می شوند و چون در این میوه قند و چربی نیست برای سوخت و ساختمان از ذخیره های بدن استفاده خواهند کرد .

     

    محمدرضا زارع، ::: دوشنبه 87/3/20::: ساعت 10:56 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: متخصصان انگیسسی موفق به ساخت نوعی لباس آنتن دار شدند که قابلیت ارسال اطلاعاتی در موردسلامتی افراد را دارد.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز، متخصصان انگلیسی دانشگاه کواین اعلام کردند که موفق به ساخت نوعی لباس شدند که دارای آنتن یک سانتیمتری باشد و قابلیت دریافت اطلاعاتی درمورد وضعیت جسمانی بدن فرد را دارد و با ارسال این اطلاعات به پزشک سلامت فرد را کنترل می کند.

    بنابراین گزارش، این آنتن که دارای سیگنال های قوی می‌باشد در زیر لباس فرد پنهان می شود در صورتی که وضعیت فرد دچار مشکل شود، وی را راهنمایی می‌کند.

    گفتنی است، این آنتن با تماس به پوست فرد از وضعیت جسمانی اندام‌های شخص اطلاعات کسب می کند.



    محمدرضا زارع، ::: دوشنبه 87/3/20::: ساعت 10:56 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: «خوش به حال داخلی ها شد.» این پاسخ یکی از نمایشگاه داران اتومبیل در تهران است وقتی از او درباره تاثیر قطع سهمیه بنزین خودروهای لوکس پرسیده شد. اگرچه هنوز نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل از حذف یکباره سهمیه خودروهای لوکس خبر زیادی ندارند اما آنها که مطلع بودند به خبرنگار اعتماد نوید دادند قیمت خودروهای وارداتی تغییر نخواهد کرد. به اعتقاد آنها سهمیه یی نیز که هم اکنون وجود دارد آنقدر در برابر مصرف خودروهای وارداتی ناچیز است که دارنده خودرو در شأن خود نمی بیند کارت سوخت از جیب خود بیرون آورد، بنابراین ترجیح می دهد بنزین آزاد را بدون منت خریداری کرده و عطای کارت سوخت را به لقایش ببخشد. عمده نمایشگاه داران منطقه پل چوبی معتقدند برای فردی که خودرویی با قیمت بالای 30 میلیون تومان را سوار می شود اخبار سهمیه بندی و قیمت بنزین در اولویت نیست و تنها به آرامش هنگام رانندگی می اندیشد.

    اما این نمایشگاه داران وقتی در برابر پرسشی مبنی بر وضعیت خودروهای داخلی پس از سهمیه بندی قرار می گیرند تغییر محسوسی در گفته هایشان نمایان می شود. «معلوم نیست چه می شود»، «باید منتظر ماند» و در نهایت «افزایش می یابد» پاسخ هایی هستند که این فروشندگان باسابقه خودرو در پایتخت درباره وضعیت خودروهای ساخت داخل پس از اعلام وضعیت جدید سهمیه بنزین خودروها به «اعتماد» گفتند. بنا به گفته آنها اگر قرار باشد خودروهای ساخت داخل با حجم موتور دو هزار سی سی و خودروهای وارداتی با حجم 1300 سی سی به پایین همچنان مشمول یارانه سوخت باشند اگر قیمت آنها افزایش نیابد کاهش نیز نخواهد یافت چرا که از لحاظ روانی این یارانه یک امتیاز موقع خرید و فروش خودرو تلقی می شود.

    البته بازار خودرو این وضعیت را سال گذشته نیز تجربه کرد. در این سال با اعلام یکباره سهمیه بندی بنزین اگرچه بازار چند روزی را در شوک به سر برد اما پس از عادی شدن روال قیمت خودرو خلاف پیش بینی نه تنها ثابت نماند بلکه به سبب سیاست خودروسازان و رفتار بازار حتی افزایش یافت.

    اگرچه واکنش بازار خودرو به سهمیه بندی بنزین در سال گذشته به هیچ وجه قابل مقایسه با واکنش فروشندگان خودرو در برابر بخشنامه جدید دولت نیست اما می توان به تجربه دریافت بازار خودرو طی روزهای آینده واکنش نهایی خود را نسبت به قطع سهمیه بنزین خودروهای لوکس نشان خواهد داد.

    یکی از نمایشگاه داران در این باره می گوید؛ «مگر می شود با حذف یارانه سوخت از خودروهای لوکس، قیمت این خودروها ثابت بماند؟ آنها که سال های سال در این بازار عمری را سپری کرده اند خوب درخواهند یافت که در روزهای آینده قیمت خودروهای وارداتی ان شاءالله کاهش می یابد.» اگرچه این نمایشگاه دار خلاف دیگر همکاران خود کاهش محسوس قیمت خودروهای لوکس را پیش بینی می کند اما آنچه نمایشگاه داران و فروشندگان بر آن اتفاق نظر دارند این است که قیمت خودروهای وارداتی ثابت می ماند اما در عین حال خودروسازان داخلی روزهای خوبی را پیش رو دارند چرا که محصولات تولیدی شان علاوه بر اینکه همچنان پرتقاضا خواهد بود با افزایش قیمت نیز مواجه می شود.

    براساس این گزارش و طبق جداول متن در بین خودروهای داخلی حجم موتور هیچ کدام از محصولات ایران خودرو بالاتر از دو هزار سی سی نیست. گراند ویتارا محصول جدید این شرکت که هم اکنون در شرکت ایران خودرو خراسان مونتاژ می شود حجم موتوری معادل دو هزار سی سی دارد. این در حالی است که تمامی خودروهای ساخت داخل با حجم موتور بالای دو هزار سی سی در اختیار گروه خودروسازی سایپا است. تولید دو محصول سرانزا و کاروان که حجم موتور آنها بالای دو هزار سی سی است در این شرکت متوقف شده است.  

    محمدرضا زارع، ::: دوشنبه 87/3/20::: ساعت 10:55 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: مقامات سیاسی عربستان سه مسجد شیعیان در استان الخبر این کشور را تعطیل و چند تن از شخصیت های شیعه فعال در این مساجد را بازداشت کردند.

     

    شبکه خبری راصد در عربستان با اعلام این خبر افزود : مدیریت تحقیقات جرایم در شهر الخبر عربستان روز پنج شنبه، هشت تن از شخصیت های شیعه مقیم این شهر را که در میان آنها سه روحانی نیز دیده می شدند فراخواند و آنان را تا صبح جمعه در بازداشت نگه داشت و در زمان آزادی این افراد خبر تعطیلی سه مسجد شیعه را به آنان اعلام کرد.


    در میان بازداشت شدگان چهره ها مشهور شیعه در عربستان چون سید هاشم بن سید علی ناصر سلمان امام جماعت مسجد الخبر ، سید محمد باقر ناصر ، امام جماعت مسجد منطقه عزیزیه، شیخ یوسف مازنی امام جماعت مسجد ثقبه و حاج عبدالله المهنا، فرماندار سابق شهر الخبر دیده می شدند.


    مقامات سعودی با استناد به دستور مکتوب امیر منطقه شرقی عربستان، تعطیلی سه مسجد شیعی را به طور رسمی اعلام کردند و اقامه نماز جماعت در این مساجد را غیر قانونی دانستند و نسبت به پیامد اقامه نماز در این مساجد هشدار دادند.


    مساجد تعطیل شده واقع در مناطقی است که ساکنان این مناطق شیعیان و سنی ها هستند و قدمت برخی از این مساجد بیش از سه دهه است.


    در این خبر آمده است، بیشتر مجوزهای ساخت مساجد شیعیان در عربستان برای مناطقی غیر از دو استان احساء و قطیف است که اکثر ساکنان آن را شیعیان تشکیل می دهند.


    تصمیم به تعطیلی سه مسجد شیعی در عربستان در شرایطی اتخاذ شد که این کشور هم زمان میزبان کنفرانسی با عنوان گفتگوی ادیان و مذاهب در شهر مکه بود.



    محمدرضا زارع، ::: دوشنبه 87/3/20::: ساعت 10:52 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: در حالی که مدتی از قهرمانی پرسپولیس با "افشین قطبی" می‌گذرد اما، سرمربی پیشین پرسپولیس همچنان سوژه اصلی این روزهای فوتبال ماست، هر چند با رفتن قطبی از ایران سوژه "قطبی و پرسپولیس" در میان رسانه‌های ایرانی فروکش کرد اما، گفت‌وگوی خبرگزاری فرانسه با قطبی باز هم او را به یک چهره تبدیل کرد.

     

    به گزارش ایران اکونومیست  قطبی دو روز قبل از سفرش به امارات با AFP گفت‌وگو کرداما این مصاحبه پس از سفرش به دبی منتشر شد.

    قطبی مانند تمام مصاحبه‌های قبلی‌اش تاکید کرد که ایرانی است و به هیچ وجه خودش را آمریکایی نمی‌داند: «اگر شما در یک کشور به دنیا بیایید و زمان بچگی‌تان را در آن کشور بگذرانید اهل آن کشور هستید. بنابراین من همیشه ایرانی‌ام. در آمریکا مردم با پیش زمینه‌های سنتی‌شان خوانده می‌شوند مثل مکزیکی - آمریکایی و آفریقایی - آمریکایی‌.»


    در ادامه این گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری فرانسه به قطع شدن روابط ایران و ‌آمریکا از سه دهه قبل و همچنین پیشینه قطبی در فوتبال و حضورش در کنار مربیانی همچون گاس هیدینگ، پیم فربیک و دیک ادوکات اشاره می‌کند و قطبی هم درباره دلیل موفقیت‌هایش می‌گوید: «هرگز کارم را رها نمی‌کنم. همیشه به کیفیت کارم اعتقاد دارم و به دلیل تجربه‌ام در بالاترین سطح فوتبال به شخصه اهمیتی به انتقادها نمی‌دهم.»


    قطبی که از سوی هواداران پرسپولیس به "امپراتور" معروف شد درباره‌ی این لقب می‌گوید: «فکر می‌کنم لقبی که مردم به شما می‌دهند نمی‌تواند کمک‌رسان باشد. من با لقبی که مردم علاقه دارند صدایم کنند راحت هستم اما من افشین قطبی هستم.»


    او هدف‌اش از حضور در ایران را قهرمان کردن پرسپولیس عنوان می‌کند: «و حالا این حقیقت را می‌بینم که ما توانستیم پرسپولیس را پس از شش سال قهرمان کنیم و مردم هم خوشحال شدند. چیزی که مردم تا مدت‌ها آن را فراموش نخواهند کرد.»


    قطبی که از سوی فدراسیون فوتبال ایران یکی ازنامزدهای اصلی مربی‌گری تیم ملی ایران بود، درباره انتخاب نشدنش به این سمت می‌گوید: «روشن است که ناامید شدم چرا که این آرزوی هر مربی است که تیم ملی کشورش را در راه جام جهانی رهبری کند. فکر می‌کنم تجربه‌ی خوبی داشتم و کارنامه‌ام هم نشان می‌داد که می‌توانستم تیم ایران را به موفقیت برسانم.
     

    محمدرضا زارع، ::: دوشنبه 87/3/20::: ساعت 10:52 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 153
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :112691

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©