سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخن در بند توست تا بر زبانش نرانى و چون گفتى‏اش تو در بند آنى ، پس زبانت را چنان نگهدار که درمت را و دینار . چه بسا سخنى که نعمتى را ربود و نقمتى را جلب نمود . [نهج البلاغه]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • ایران اکونومیست: اگرچه پخش صدای جنیفر لوپز در ایران ممنوع است اما کتاب ترانه‌های جنیفر لوپز با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازار است و ظاهراً فروش خوبی هم دارد! در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: "... بدون شک نسل جدیدی از هواداران جنیفر، با آهنگ‌های "بیا صدای‌مان را بلند کنیم" و "اگر عشق مرا داشتی" همراه شده‌اند ... روح لاتین مجموعه ترانه‌هایی است از جنیفر لوپز که نقش خوانندگی آن را هم برعهده دارد. کتاب حاضر با ترجمه "و. ک" توسط انتشارات "الف" منتشر شده است.

    برنا:در پی درج گزارشی مبنی بر عدم نظارت بر کتب حاوی ترانه های وارداتی با عنوان "مجموعه ترانه‌های جنیفر لوپز در بازار کتاب تهران چه می‌کند؟" و اعتراض برخی از مخاطبان محترم برنا، باشگاه جوانی علی رغم میل باطنی و تنها در جهت روشن شدن افکار عمومی و اطلاع برخی مسئولین نام و محتوای برخی کتاب های مورد اشاره در آن گزارش را منتشر می‌کند. در گزارش پیشین ذکر شد که آسیب شناسی موسیقی های وارداتی بدون توجه به متونی که در این عرصه روز به روز به شکل قارچ گونه وارد بازار می شود نوعی فرافکنی و حرکت در کوچه‌ای بن بست است.

    و نمونه ای از این آثاری که متاسفانه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صاحب مجوز شده است، با عناوین "سلاطین فلزی" از مجموعه ترانه های "اریک آدامز" ( شیطان پرست معروف) از گروه منووار (Manowar )، روح لاتین (LATINO SOUL ) مجموعه ترانه‌های جنیفر لوپز رقاصه‌ای فوق‌ ستاره و بازیگری که فروش فیلم‌های هالیوودی را تضمین می‌کند به سبک موسیقی هیپ هاپ و ترویج لاابالی گری وی، باران نوامبر ترانه های اکس رز و ترویج نهیلیسم، گروه سپوترا به عنوان مروج خشونت و ضد مسیح... ذکر شد.

    سلاطین فلزی مجموعه ترانه‌های "اریک آدامز" متعلق به گروه منووار ( MANOWAR) مترجم "فراز .ب" و "سهیل. ع" و منتشر شده توسط انتشارات "د" می باشد. (نام ناشر در خبرگزاری محفوظ اشت)

    توهین کن به دختران و زنان!

    به گزارش برنا، مترجمان کتاب"سلاطین فلزی" در پیشگفتار این اثر، ادعای عجیبی را مطرح کرده‌اند که بسیار قابل تامل است. آنان مدعی شده‌اند که این نوع موسیقی ( راک و متال ) ‌به همراه متن ترانه‌هایش، متعلق به نسل جوان جامعه بوده و اکثر نوجوانان و جوانانی که علاقه‌مند به این سبک هستند، می‌خواهند از طریق این نوع موسیقی انرژی منفعل خود را رها کنند تا سکون انرژی سرشار جوانی، باعث یاس و سرخوردگی آنان نشود و از طرفی متن اعتراض‌آمیز و عصیان‌گرانه ترانه‌هایشان باعث شده که جوانان، حرف دل خود را در لابه‌لای سطور این اشعار بیابند و این امر علت به وجود آمدن این حس همگرایی می‌شود.

    نمونه ای از این اشعار بدین شرح است:
    سوختن، مرگ، هلاکت
    توهین کن به دختران و زنان
    این خون به دست آمده دستمزد من است
    در زندگی کثیف‌شان
    هیچکس نمی‌تواند از من بگریزد
    سوار بر مرگ سیاهم
    هنگامی که بوسه زد بر شمشیر کینه‌جویی
    سرت در کنارت گذاشته می‌شود
    تمام زندگی‌ها را گرفتم که تنها من دانستم
    بدنی دریده شده با مرگی آرام در انتظار شماست
    دختران و همسران‌شان را به یغما ببر!

    بنا بر این گزارش در بخش دیگری از این اشعار می‌خوانیم:
    خون تو را می‌چشم، لحظه‌ای که از تیغه شمشیرم ریخته می‌شود/ قلبت را می‌درم که با روح خبیث شیطان درآمیخته است / با قلبی آکنده از نفرت که خون تیره در سرتاسر رگ‌هایشان جریان دارد / من شیطان را تسخیر می‌کنم، بگذار شیطان نام مرا بداند...

    بنا بر این گزارش، کالبدشکافی موسیقی متال نشان می‌دهد که موسیقی مذکور یک موسیقی انسانی نیست. نکته قابل تامل این که سردمداران این نوع موسیقی نیز همواره این نوع موسیقی را هرزه، کثیف، جنسی و حیوانی می‌نامند. عجیب‌تر آن که مروجان این سبک، تلاش می‌کنند با دستاویزهایی نظیر مذهب، فلسفه و عرفان، برگردان چنین موسیقی و ترانه‌های مستهجنی را توجیه ‌کنند! به طوری که ادعا می کنند موسیقی هوی متال یکی از تکنیکی‌ترین، فلسفی‌ترین و پرمضمون‌ترین موسیقی‌های حال حاضر است!!

    امشب خوش خواهم گذراند

    به گزارش برنا، روح لاتین (LATINO SOUL ) مجموعه ترانه‌هایی است از جنیفر لوپز که نقش خوانندگی آن را هم برعهده دارد. کتاب حاضر با ترجمه "وحید. ک" منتشر شده توسط انتشارات "الف" به سبک موسیقی هیپ هاپ است. جنیفر لوپز، خواننده مشهور و رقاصه‌ فوق‌ ستاره و بازیگری که فروش فیلم‌های هالیوودی را تضمین می‌کند، ترانه هم می‌نویسد و در آمریکا از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است. با فرهنگ آمریکایی خود می‌نویسد، می خواند و ...
    براساس اطلاعات دریافتی پخش صدای جنیفر لوپز در ایران ممنوع است. اما کتاب ترانه‌های جنیفر لوپز با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازار است و ظاهراً فروش خوبی هم دارد! در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: "... بدون شک نسل جدیدی از هواداران جنیفر، با آهنگ‌های "بیا صدای‌مان را بلند کنیم" و "اگر عشق مرا داشتی" همراه شده‌اند... در بخشی از این ترانه‌ها آمده است:

    حالا روز به شب می‌رسد
    و همه چیز خوب پیش می‌رود...
    هر چه بخواهم مال من خواهد شد
    امشب خوش خواهم گذراند
    چون زندگی‌ را دوست دارم
    و امشب ، شب حال خوش است ....

    به گزارش برنا، "سکس" در ترانه‌های جنیفر لوپز موج می‌زند که در این کتاب هم از آن ها یاد شده است که با عرض پوزش از مخاطبان فهیم برنا به بخشی از آن اشاره می‌کنیم:
    ... فقط بغلم کن!
    و قول بده که سعی خواهی کرد
    به من بگو که در این لحظه چه احساسی داری
    آیا واقعاً به تو ...



    محمدرضا زارع، ::: یکشنبه 87/2/29::: ساعت 9:49 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: یک کشیش برجسته که جان مک کین او را مرشد معنوی خود می داند در نوشته ای خواستار نابودی اسلام شده و این دین مبین را "دین تقلبی" خواند.
    به گزارش «فردا» و به نقل از المحیط، رود بارسلی همچنین حوادث 11 سپتامبر را مرحله آخر جنگ تاریخی بین مسلمانان و مسیحیت دانسته است.

    بارسلی یکی از بزرگترین رهبران جریان ائتلاف یهودی-صهیونیستی با مسیحیان افراطی راست گرا بشمار می رود. وی همچنین کتابی در سال 2005 بر ضد اسلام منتشر کرده است که نام آنرا "اسلام، فریب خداوند"گذاشته بود. بارسلی در این کتاب اسلام را دشمن تمدن مسیحی معرفی و خواستار راه اندازی جنگ صلیبی جدیدی بین امریکا و اسلام شده بود.

    بارسلی در اهانات اخیر خود به اسلام گفته است"اسلام دینی است که تلاش می کند دنیا را به زور تحت سلطه بگیرد. امریکا باید نقش تاریخی خود را در این برهه از زمان درک کند!

    به گزارش «فردا»، بارسلی هیچ تفاوتی بین افراطیان مسلمان و دیگر مسلمانان قائل نشده و گفته است: کسانی می گویند خشونت مورد اشاره من استثناست و اکثریت مسلمانان اینگونه نیستند. اما من این حرف را قبول ندارم. افراطی ها اکثریت مسلمانان را تشکیل می دهند و از اسلام الهام میگیرند.

    بارسلی در کتاب مذکور هم اسلام را دارای روح دشمنی دانسته و از اینکه 34 هزار امریکایی مسلمان شده اند اظهار ناراحتی می کند.

    وی با اسائه به پیامبر اعظم گفته است: محمد{ص} پیامبر اسلام را وحی را از شیاطین دریافت میکرد و نه از خداوند!

    گویا جان ماکین هم با بارسلی در دشمنی با اسلام هم عقیده است. مک کین تاکنون با وجود انتقادات شدید رسانه های امریکایی نسبت به وی،از انتقاد از اظهارات بارسلی سرباززده است.

    ناظران معتقدند این اعتقادات فی حد نفسه و در سطح کشیشی چون بارسلی خطرناک نیست، اما اگر رییس جمهور ایالات متحده هم این سخنان ابلهانه را قبول داشته باشد و بخواهد برای پیاده کردن آن برنامه عملی بریزد چه باید کرد؟

    رابطه بارسلی و مک کین

    بارسلی پیش از این در ستاد انتخابات مک کین، او را فردی"قوی، صادق و مخلص" خوانده بود.
    البته مک کین هم لطف جناب کشیش را بی جواب نگذاشته و اورا "یکی از بزرگترین رهبران در امریکا و یک نمونه اخلاقی و مرشد معنوی" می داند.
    در دوره قبل هم کلیسای تحت نظر بارسلی تلاش زیادی برای رای آوردن جورج بوش انجام داد .

    محمدرضا زارع، ::: یکشنبه 87/2/29::: ساعت 9:47 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    اسم آن خانم، فاطمه است و براى آن بزرگوار هشت لقب ذکر کرده‏اند: صدیقه، راضیه، مرضیه، زهرا، بتول، عذرا، مبارکه و طاهره (1) . از بعضى روایات استفاده مى‏شود که زکیه و محدثه از القاب آن خانم است و کنیه او ام ابیها است. (2)

    عمر آن بزرگوار تقریبا هجده سال است. در روز جمعه بیستم جمادى الثانى سال دوم بعثت‏به دنیا آمد (3) و سال یازدهم از هجرت، سوم جمادى الثانى (4) به دست گردانندگان سقیفه بنى ساعده شهید شد.

    شخصیت‏حضرت زهرا را با این بحث کوتاه نمى‏توان معرفى کرد و آنچه در اینجا آورده مى‏شود، قطره‏اى از دریاى فضیلت آن صدیقه شهیده است.

    شخصیت اسلامى از دو راه یافت مى‏شود: از راه نسب و از راه حسب و فضایل نفسانى. شخصیت نسبى که اسلام آن را پذیرفته است، تحت تاثیر عوامل مختلفى است: قانون وراثت، تغذیه از راه مشروع، تاثیر محیط، تاثیر همسر و رفیق، اولاد صالح و غیره در تشکیل چنین شخصیتى نقش دارند. زهرا سلام الله علیها از نظر قانون وراثت، پدرى چون رسول گرامى دارد که به گفته سعدى همه مراتب انسانیت را به کمالاتش پیموده است. همه تاریکى‏ها به جمالش روشن شده است و همه صفات او در انتهاى خوبى است:

    بلغ العلى بکماله کشف الدجى بجماله حسنت جمیع خصاله صلوا علیه و آله

    مادرى چون خدیجه دارد که باید گفت اسلام مرهون زحمات آن بزرگوار است. مادرى که سه سال، مسلمانان محصور در شعب ابى طالب را اداره کرد و همه اموال خود را در این راه خرج کرد. مادرى که چندین سال در مکه با آن مصیبتهاى کمر شکن ساخت، و دوش بدوش رسول اکرم، اسلام را یارى فرمود و در این راه سنگها به بدن مبارکش فرود آمد، بى حرمتیها به او وارد شد، شماتتها در این راه دید و هرچه این اتفاقات بیشتر مى‏شد، صبر و استقامت او زیادتر مى‏گشت.

    و اما از نظر قانون تاثیر غذا: مورخین نوشته‏اند که وقتى اراده حق تعالى به خلقت زهرا سلام الله علیها تعلق گرفت، پیامبر گرامى مامور شد که چهل شبانه روز در کوه حرا به ریاضت دینى پردازد. (5)

    حضرت خدیجه در خانه خود، از مردم گوشه گرفته و به عبادت مشغول بود و پیامبر گرامى در کوه حرا، پس از آن مدت فرمان آمد که پیامبر به خانه بازگردد. از عالم ملکوت براى آنان غذا آوردند. سپس نور زهرا به حضرت خدیجه منتقل شد.

    از نظر تاثیر محیط، زهرا علاوه بر آنکه در دامن مادرى فداکار، با گذشت و با استقامت، و در دامن پدرى چون پیامبر گرامى پرورش یافت، محیط زندگى او محیط پر تلاطمى بود. مکه با آن مصیبتها و حوادث ناگوار، محیط پرورش او بود. در شعب ابى طالب با آن حوادثى زندگى کرد که امیرالمومنین در نهج البلاغه آنجا را براى معاویه چنین توصیف مى‏کند: «شما ما را سه سال در میان آفتاب زندانى کردید، به طورى که بچه‏هاى ما از گرسنگى و تشنگى مردند، بزرگان ما پوست گذاردند، صداى آه و ناله زنها و بچه‏ها بلند بود...» روشن است‏بچه‏اى که در این چنین محیطى پرورش یابد; مخصوصا اگر مربى‏اى چون پیامبر گرامى داشته باشد، استقامت او، صبر او و سعه صدر او زیاد خواهد بود:

    ناز پرورده تنعم نبرد راه به دوست عاشقى شیوه رندان بلاکش باشد

    زهرا سلام الله علیها از نظر همسر و مصاحب، و از نظر اولاد صالح نیز، فوق العاده است. شوهرى چون امیرالمومنین دارد که بیش از سیصد آیه از قرآن شریف درباره او نازل شده. (6)

    شوهرى که از نظر تاریخ، قطعى است که اسلام مرهون او است. شوهرى که به اقرار خود اهل تسنن، عمر بیش از هفتاد مرتبه در مواقع مختلفه گفته: لولا على لهلک عمر. (7)

    فرزندانى چون حسن، حسین، زینب و کلثوم دارد که اگر نبودند، قطعا اسلام نبود و به گفته امام حسین و على الاسلام السلام (8) زهرا از نظر فرزند، ام الائمه است، سر مستودع است، مادر عصاره عالم خلقت، حضرت بقیة الله عجل الله تعالى فرجه الشریف است.

    و اما از نظر فضایل انسانیت، چه مى‏توان گفت در حق کسى که پیامبر گرامى (ص) کرارا درباره‏اش فرموده است: ان الله اصطفیک و طهرک و اصطفیک على نساء العالمین. (9)

    همانا خداوند تو را برگزیده و پاکیزه و معصوم گردانیده و تو را بر همه زنها رجحان داده است.

    اگر براى فضیلت زهرا چیزى جز سوره کوثر نبود، زهرا را بس بود که بگوید نزد خداوند افضل و برتر از عالمیانم.

    انا اعطیناک الکوثر فصل لربک و انحر ان شانئک هو الابتر. (10)

    همانا کوثر را بر تو ارزانى داشتیم، پس براى پروردگارت نماز گزار و قربانى کن، به درستى که بدخواه تو دنباله بریده است.

    زهرا از نظر ایمان، راضیه و مرضیه است:

    «یا ایتها النفس المطمئنة ارجعى الى ربک راضیة مرضیة فادخلى فى عبادى و ادخلى جنتی‏». (11)

    «اى نفس مطمئنه! - که به مقام شهود رسیده‏اى - بیا به سوى پروردگارت خشنود شده، و داخل در زمره بندگان من شو و داخل شو در بهشت من.» ما باید بدانیم که القاب چهارده معصوم، کنیه‏هاى آنان و اسماء آنان بى سبب نیست. همه آنها سر دارد. معنى ندارد زهرا، صدیقه; زکیه; طاهره; محدثه و ... نباشد و به این‏گونه لقبها متصف شود. اگر جبرئیل نیاید و با او محادثه نکند و به او محدثه بگویند، دروغ است: تعالى الله عما یقول غیر العارفین فى حقهم، و معنى ندارد کسى محدثه باشد و ایمانش به مرتبه شهود نرسیده باشد.

     

    ادامه دارد....

     

     

    منبع:http://www.e-resaneh.com

     

     

     

    ادامه دارد....



    محمدرضا زارع، ::: یکشنبه 87/2/29::: ساعت 9:46 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    یا فاطمه

     

     

     

    سلام علی آل یاسین



    محمدرضا زارع، ::: یکشنبه 87/2/29::: ساعت 9:17 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     

     

     

    سلام علی اهل بیت نبوه



    محمدرضا زارع، ::: یکشنبه 87/2/29::: ساعت 9:15 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 10
    بازدید دیروز: 172
    کل بازدید :112720

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©