سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، بالاترین رستگاری است . [امام علی علیه السلام]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • ایران اکونومیست: براساس تحقیقات انجام شده توسط محققان آمریکایی که رفتار و بیماری‌های قلبی را در کنار مرگ در دوران زناشویی بررسی کردند، سکوت بر سلامت‌ زنان تاثیر منفی می‌گذارد.  

    به گزارش ایسنا، دانشمندان دریافتند: زنانی که احساسات درونی‌شان را ابراز می‌کنند در مقایسه با زنانی که احساساتشان را در درون نگه می‌دارند در یک دوره‌ 10 ساله چهار برابر کمتر با مرگ روبرو می‌شوند.

    این تحقیق بیان کننده‌ این است که افسردگی حتی در زنانی که از بیان احساساتشان ممانعت می‌کنند خطر مرگ به وجود می‌آورد.

    همچنین یافته‌ها حاکی از آن است؛ مردانی که همسرانشان با بی حوصلگی از محل کار برمی‌گردند و از کارشان ناراضی هستند 2/7 برابر در مقایسه با مردانی که زنانشان نگرانی کمتری در مورد کارشان دارند خطر پیشرفت بیماری قلبی دارند.

    دانشمندان براین باورند که مشکلات زنان در محل کار می‌تواند همسرانشان را به علت ناتوانی در کمک به آنها در این مورد نگران کند.



    محمدرضا زارع، ::: شنبه 87/2/21::: ساعت 5:31 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: یک متخصص مغز و اعصاب گفت: غذاهایی چون سوسیس، ژامبون، شکلات و بعضی از انواع پنیرها در پیدایش سردردهای میگرنی دخالت دارند.


    دکتر محمد اسلامی با بیان این که سردرد یکی از شایع‌ترین شکایتی است که بیماران مراجعه کننده به پزشکان دارند، اظهار کرد:‌ سردرد یک بیماری نیست بلکه علامتی از یک بیماری است.

    وی با اشاره به اینکه سردردها به سه صورت تظاهر می‌کنند، افزود: نوع اول؛ سر درد حاد است که بدون سابقه قبلی و به طور ناگهانی ایجاد شده و اگر در گذشته سابقه سردرد در بیمار وجود داشته باشد این سردرد از نظرشدت و کیفیت و محل درد با سردردهای قبلی تفاوت دارد.

    وی شایع‌ترین علت سردرد حاد را خونریزی مغزی، بیماری‌های عروقی مغز، التهاب بافت مغزی (انسفالیت) بیماری چشمی مثل آب سیاه (گلوکوم)، تشنج،‌ کشیدن مایع مغزی نخاعی،‌ فشار خون بسیار بالا، تب،‌ مسمومیت با CO و مصرف بعضی از داروها عنوان کرد.

    این متخصص مغز و اعصاب دومین دسته را سردردهای تحت حاد ذکر کرد و گفت: سردردهای تحت حاد معمولا سیر نسبتا تدریجی دارند و در مدت چند هفته یا چند ماه بروز می‌کند. این نوع سر درد اگر در افراد مسن دیده شود و سیر طولانی داشته باشد باید جدی گرفته و بررسی کامل از آن صورت گیرد.

    رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد، شایع ترین عللی که می تواند باعث این نوع سر درد شود را التهاب شریان گیجگاهی، ‌تومور مغز، ‌آبسه مغزی، ‌خونریزی لب، ‌افزایش فشار داخل جمجمه (پود و تومور) گرفتاری عصب سه قلو و عصب نهم، ‌فشار خون،‌ دردهای غیرمعمول صورت، بیماریهای مزمن ریه،‌ کم کاری تیروئید برشمرد.

    وی خاطرنشان کرد :‌ نوع سوم سردرد، ‌سردردهای مزمن است که سالیان سال وجود داشته و گاهی نیز حملات سر درد آن باعث ناراحتی و ناتوانی بیمار شده ولی سیر خوش خیم دارد.

    دکتر اسلامی تصریح کرد: ‌سردردهای عصبی،‌ میگرن، سردردهای خوشه ای، ‌بیماری‌های ستون فقرات گردنی، سینوزیت و بیماری های دندان از جمله شایع ترین علل سر دردهای مزمن می‌باشد.

    این متخصص مغز و اعصاب در خصوص درمان سردرد اظهار داشت: درمان سردرد بستگی به علت آن دارد به عنوان مثال سر درد ناشی از مننژیت، تجویز داروهای آنتی بیوتیک مناسب و انجام عمل جراحی در اثر سردردهای ناشی از تومور از روشهای درمانی سردردهاست.

    وی در خصوص سردردهای عصبی و میگرن ابراز کرد: یک سری عوامل زمینه ساز وجود دارد که برای پیشگیری از این نوع سردردها باید عواملی مانند استرس، خستگی، گرسنگی و نور زیاد را به حداقل رساند.

    این متخصص مغز و اعصاب در پایان با اشاره به اینکه بعضی از غذاها ممکن است در پیدایش سردردهای میگرنی دخالت داشته باشند، یادآور شد: از آنجا که ‌مصرف برخی غذاها همچون سوسیس، ‌ژامبون، شکلات و بعضی از پنیرها در پیدایش سردرد نقش دارند لذا توصیه می‌شود، بیماران از این نوع غذاها و یا سایر غذاهایی که باعث تشدید درد آنها می شود، خودداری کنند.



    محمدرضا زارع، ::: شنبه 87/2/21::: ساعت 5:30 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت :مسوولان امنیتی در روزهای اول منکر بودند که این تخریب است، شاید به خاطر مصالحی که خود تشیخص داده بودند، و ظلم ‌کردند به مردمی که آنجا مجروح شدند، 200 نفر آسیب دیدند و کسانی که واقعا شهید شده بودند آنها را شهید نشناختند.
    به گزارش ایران اکونومیست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه  با بیان این که وضعیت یهودی‌ها قبل از تشکیل اسراییل، در همه جا خوب بود و فقط در اروپا بود که شرایط آنها خوب نبود و در آنجا نیز به خاطر مزاحمت‌هایی که با پول و رسانه‌هایشان ایجاد کرده بودند، این اتفاق افتاده بود، افزود: ولی در ایران آنها حق داشتند نماینده انتخاب کنند و اکنون نیز این حق را دارند.

    هاشمی گفت: در واقع قدرت‌های زورگو با وضعیتی که به وجود آورده‌اند سنگی را در چاه انداخته‌اند که چهل عاقل می‌خواهد این سنگ را از چاه خارج کند.

    هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دوگانه عمل کردن کشورهای اروپایی در مبارزه با تروریسم اظهار داشت: آنها مدعی مبارزه با تروریسم هستند، ولی می‌بینیم که چند روز پیش دادگاه انگلیس آمد و حکم بر تروریست‌نبودن گروهک تروریستی منافقین داد؛ در صورتی که همه می‌دانند این گروه چه ترور‌هایی را انجام داده است یا همین گروه تروریست مسلح پژاک که تحت حمایت آمریکایِی‌ها هستند.

    وی ادامه داد: همین قدرت‌های زورگو در جهت مبارزه با شوروی ریشه القاعده را در منطقه کاشتند که اکنون دامن خود آنها را گرفته است .

    هاشمی رفسنجانی در ادامه به حادثه شیراز اشاره کرد و گفت: ما شاهد یک حرکت زشت تروریستی در حسینیه سیدالشهداء شیراز بودیم و در این حادثه مردمی که برای شنیدن قران و موعظه آمده بودند به خاک و خون کشیده شدند؛ گرچه مسوولان امنیتی در روزهای اول منکر بودند که این تخریب است، شاید به خاطر مصالحی که خود تشیخص داده بودند، و ظلم ‌کردند به مردمی که آنجا مجروح شدند، 200 نفر آسیب دیدند و کسانی که واقعا شهید شده بودند آنها را شهید نشناختند، ولی خب وزیر اطلاعات دیروز مساله را حل کرد و گفت تخریب است و یک عقده از دل مردم شیراز که می‌دیدند نظریه اول درست نیست، باز کرد.

    وی در ادامه با اشاره به وضعیت عراق گفت: در مساله عراق شاید هیچ کشور اسلامی به اندازه ما برای راحت شدن مردم این کشور و اینکه دارای پارلمان شوند هزینه نکرد.

    هاشمی با بیان این که اشغالگران منشاء فتنه در این کشور و افغانستان هستند گفت: آنها برای نجات خود از این وضعیت فرافکنی می‌کنند و این یک ظلم است؛ در صورتی که باید از همسایگان در جهت حل مشکلات استمداد کنند می‌بینیم که آنها چندین سال است در افغانستان حضور دارند، ناتو حضور دارد ولی وضعیت افغانستان را می‌بینیم که چگونه است. آنها برای حل مشکلات خود فرافکنی می‌کنند.

    هاشمی رفسنجانی در ادامه سخنانش در خطبه دوم نماز جمعه تهران با اشاره به ظلم‌های کشورهای زورگو در قبال اقدامات علمی و پیشرفت دانش در جهان سوم گفت: چه کسی به آنها اجازه داده انحصار تکنولوژی پیشرفته مثل تکنولوژی هسته‌ای در اختیارشان باشد. آیا به خاطر این که عضو شورای امنیت هستند و حق وتو دارند این حق را دارند؛ این که قانون جنگل است نه قانون انسان متمدن.

    وی با بیان این که ایران در جنگ تحمیلی ثابت کرده اهل استفاده از سلاح‌های نامشروع نیست، گفت: این در حالیست که صدام در جنگ از سلاح‌های نامشروع شیمیایی استفاده می‌کرد و حتی در خاک خود این کار را کرد و امروز هم تعدادی از رزمندگان ما از عوارض این سلاح‌ها رنج می‌برند و هر چند وقت یک بار خبر شهادت آن‌ها را می‌شنویم. ایران واقعا می‌توانست مقابله به مثل کند ولی نکرد و چیزی که ما را تشویق کرد قطعنامه را بپذیریم این بود که می‌دیدیم دنیای استکبار به صدام برای استفاده از سلاح‌های شیمیایی چراغ سبز نشان داده که به همه جا حمله کند و ما می‌دیدیم این فاجعه است و نمی‌توانیم مانند آنها عمل کنیم.

    هاشمی با بیان این که هیچ قدرتی حق ندارد ملت ایران را از حق خود برای دستیبابی به انرژی هسته‌ای محروم کند و ایران چنین ظلمی را نمی‌پذیرد، گفت: خیلی از مشکلاتی که اکنون در دنیا وجود دارد، به خاطر رفتار و منطق زورگویانه استکبار است؛ اما برای این که امور درست شود آنها باید از این منطق زورگویانه دست بردارند و با طرف‌های دیگر به صورت مساوی مذاکره کنند تا دنیا آرام شود و ان‌شاءالله عقلای انسان‌ها به خصوص در غرب که منشاء این تبعیض‌ها هستند، متوجه این امر باشند.

    هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری کنگره وحدت اسلامی اشاره کرد و آن را کار مهمی دانست که از سوی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته ولی تاکید کرد که اختلافات متاسفانه در جهان اسلام وجود دارد و امروز شاهد برخی درگیری‌ها در این منطقه هستیم .

    وی افزود: برخی تفکرات افراطی در شیعه و سنی باعث دور شدن دو بخش مهم جهان اسلام از یکدیگر می‌شوند و ما باید به این مساله توجه بیشتری کنیم.

    رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم‌چنین با اشاره به ظرفیت جهان اسلام و نقاط حساسی که در این منطقه قرار گرفته است گفت: چرا دنیای اسلام نباید با ظرفیتهایی که دارد قدرت فائقه‌ی جهان باشد.

    هاشمی با اشاره به برخی عواملی که باعث اختلاف بین شیعه و سنی می‌شود و ضرورت رفع آنها، هم‌چنین اشاره به روایتی از حضرت امام رضا (ع) در این زمینه گفت: اهل سنت و شیعه نباید به مقدسات هم توهین کنند.

    وی همچنین با اشاره به برخی موارد غلوآمیز در کتب مذاهب گفت: وقتی یک اهل سنت مطالب غلوآمیز را در کتب ما می‌بیند و آنها را می‌خواند ما را تکفیر می‌گوید و می‌گوید که ما مشرکیم و ما بعضا این مطالب غلوآمیز را در کتاب‌هامان می‌بینیم.

    وی همچنین به خطبه‌های اخیر خود در ارتباط با خلیج فارس در نماز جمعه اشاره کرد و گفت: پس از آن خطبه‌ محبت‌های زیادی از اطراف به ما رسید؛ ولی سوالی که مطرح شد که معلوم کرد برخی به محتوای خطبه توجه چندانی نکرده بودند، برخی پرسیده شد آیا در قرآن جایی هست که اسم خلیج فارس را برده باشند؟. در پاسخ گفتم من نگفتم در قران لفظ خلیج فارس را به کار برده‌اند بلگه گفتم مفسران از تعبیر مجمع البحرین که بحر فارس و روم که همان مدیترانه است تفسیر خلیج فارس را می‌کنند.

    هاشمی گفت:مطبوعات ما در حال حاضر با آن چه در قانون اساسی آمده فاصله دارند و باید نیرومندتر و صحیح‌تر، مسوولانه‌تر و بالنده‌تر با مسائل واقعی جامعه برخورد کنند.

    خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی آزادی مطبوعات اظهار داشت: مطبوعات در حال حاضر دارای اهمیت زیادی هستند و در قرون اخیر می توانند میدان‌داری کنند و در واقع جزء دستاوردهای عصر تمدن جدید برای بشر محسوب می‌شوند.

    وی افزود: باید گفت اطلاع‌رسانی کار بسیار بزرگی است و رسانه‌ها وظیفه بزرگی برای آگاهی مردم و نظارت بر قدرتمندان و حکومت‌داران و هم‌چنین بسیج مردم در جهت درست دارند.

    رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که اطلاع‌رسانی شان انبیاء است اظهار داشت: ما در ایران به خاطر خاطره تلخی که از رژیم شاهنشاهی داشتیم در قانون اساسی بعد از پیروزی انقلاب توجه زیادی به مطبوعات کردیم و چهار اصل قانون اساسی به مطبوعات اختصاص داده شد و یک اصل آن به صدا و سیما .

    وی با بیان این که در قانون اساسی به شدت با سانسور مخالفت و به آزادی مطبوعات توجه ویژه‌ شده، همچنین تاکید شده که در رسیدگی به تخلف مطبوعات باید مسیر و حرکت عادلانه‌ای را در پیش گرفت، گفت: مطبوعات ما در حال حاضر با آن چه در قانون اساسی آمده فاصله دارند و باید نیرومندتر و صحیح‌تر، مسوولانه‌تر و بالنده‌تر با مسائل واقعی جامعه برخورد کنند.

    هاشمی با بیان این که مطبوعات ابزار آگاهی انساند افزود: انسانی که بدون آگاهی باشد انسان نیرومندی نیست؛ اما انسان آگاه سرمایه بشر است.

    هاشمی رفسنجانی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به این که حدود 60 سال از پایان جنگ جهانی دوم می‌گذرد و حوادث رخ داده در آن یک تابلوی عبرت‌آمیز برای بشر است و نباید آن را فراموش کرد گفت: افرادی مانند هیتلر جهان را به جنگ کشاندند، میلیون‌ها نفر نیز کشته و مجروح شدند و خسارت‌های فراوانی بر جا ماند . 60 سال از این مدت می‌گذرد ولی بعضا در روحیه ابرقدرت‌ها می‌بینیم که درس لازم را از این اتفاق نگرفته‌اند و گاهی از مرز مدنیت تجاوز می‌کنند.

    رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که نزدیک 60 سال است که از تاسیس رژیم صهیونیستی و اشغال فلسطین می‌گذرد و این امر باعث کشتار و آوارگی مردم مظلوم فلسطین و ایجاد ظلم و تبعیض شده، گفت: این کار بد انگلیسی‌ها بود که زمین‌های مردم فلسطین را به اسراییلی‌ها دادند و مردم فلسطین را از سرزمین خود بیرون کردند. این اقدام آنها باعث شد میلیون‌ها آواره بدون سرپناه باقی بمانند و درگیری‌های زیادی ایجاد شود.

    وی با بیان این‌که اکنون شاهد وضعیت بدی در رژیم صهیونیستی هستیم و تبعیض در این رژیم گسترده است، گفت: اکنون اسراییلی‌ها مردم را در فضای امنیتی با هم نگه داشته‌اند و می‌گویند با هم دعوا نکنید، اگر این دشمن‌سازی خارجی نباشد اسراییل از داخل منفجر می‌شود.

    هاشمی هم‌چنین به شرایط غزه اشاره کرد و گفت: ما می‌بینیم که چه فجایعی در آنجا در حال رخ دادن است .


    وی در بخش دیگر سخنانش به روز جهانی هلال احمر نیز اشاره کرد و زحمات کسانی را که در این عرصه تلاش می‌کنند ارج نهاد و گفت: هلال احمر یکی از میادین خوب برای کمک و انفاق است.

    هاشمی هم‌چنین به فرا رسیدن روز جهانی تالاسمی اشاره کرد و افزود: لازم است دولت و مردم به بیماران خاص از جمله بیماران تالاسمی توجه و کمک ویژه‌ای بکنند.

    وی همچنین فرا رسیدن تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و با اشاره به پرستاری‌ها و اقداماتی که حضرت زینب (س) در روز عاشورا انجام داده به تشریح فلسفه نامگذاری روز تولد حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار پرداخت و افزود: در آموزش پرستارانمان باید دانش روانشناسی و چگونگی برخورد روحی با مریضان و دادن آرامش به آنها مورد توجه بیشتری قرار بگیرد؛ زیرا جای این امر در آموزش پرستاری کمی خالی است.

    وی همچنین در خطبه اول نماز جمعه به ادامه بحث خود در مورد شکل گیری نظام اسلامی بر محور قرآن پرداخت
    .



    محمدرضا زارع، ::: شنبه 87/2/21::: ساعت 5:26 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: چند هفته بیشتر به پایان دور مقدماتی انتخابات آمریکا باقی نمانده و دو نامزد حزب دموکرات خود را برای کارزار چند ایالت باقیمانده آماده می‌کنند. برخی از تحلیلگران معتقدند، این هفته پایان غیررسمی کارزار برای کلینتون است.

     

     

    به گزارش ایران اکونومیست دویچه وله در تحلیل خود آورده است روز چهارشنبه یکی از مشاوران کارزار انتخاباتی باراک اوباما، نامزد حزب دموکرات در دور مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اعلام کرد، «به پایان خط رسیدیم.» پس از اعلام نتایج رأی گیری سه شنبه در ایالت‌های کارولاینای شمالی و ایندیانا، بسیاری از تحلیلگران آمریکایی با این مشاور هم‌عقیده‌اند. چنین به نظر می رسد که پیروزی شکننده‌ی هیلاری کلینتون در ایندیانا نمی تواند نجات‌بخش نامزدی او باشد و از هم اکنون باید او را بازنده به حساب آورد.Image


     هیلاری کلینتون در آخرین حضور خود در برابر خبرنگاران گفت، خود را برای انتخابات سه شنبه‌ی آینده در ایالت ویرجینیای غربی آماده می‌کند. طرفداران خانم کلینتون هنوز امید دارند در مدت کوتاهی که از دور مقدماتی باقی مانده، ورق به نفع او برگردد.


     اوباما،  168 نماینده از کلینتون جلوتر است


     اما بسیاری از تحلیگران اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که احتمال بالاتر رفتن تعداد نمایندگان خانم کلینتون از تعداد نمایندگان باراک اوباما، از لحاظ ریاضی منتفی است. این تحلیلگران بر این نظرند که پیش از آنکه هیلاری کلینتون بتواند شکاف عددی نمایندگان خود را با نمایندگان اوباما پرکند، باراک اوباما خود را به حد نصاب1025نماینده رسانده است. تا امروز سناتور اوباما 168 نماینده از سناتور کلینتون جلوتر است.


     گذشته از این، بودجه‌ی خانم کلینتون برای تبلیغات انتخاباتی به شدت کاهش پیدا کرده است. روز چهارشنبه اعلام شد که هیلاری کلینتون و همسرش بیل کلینتون، به تازگی از درآمد شخصی خودشان مبلغ 6 میلیون دلار به کارزار تبلیغاتی وام داده‌اند. این نشان می‌دهد در مرحله‌ی کنونی از رقابت ، بسیاری از حامیان هیلاری کلینتون از سرمایه گذاری بیشتر سلب امید کرده‌اند.


     رقابت تنگاتنگی که به سود جمهوری‌خواهان تمام می‌شود


     خانم نانسی پلوزی سخنگوی مجلس نمایندگان برای آنکه بی‌طرفی خود را حفظ کند تأکید کرد که رقابت و کارزار باید ادامه پیدا کند. باراک اوباما نیز به تبلیغگران خود رهنمود داده تا از این پس از حملات تند و لحن غیرمؤدبانه علیه خانم کلینتون خودداری کنند. مشاوران حزب دموکرات یک‌صدا هم‌عقیده اند که حملات دوجانبه‌ی این دو نامزد اگر بیش از این ادامه یابد به نفع رقیب جمهوری خواه سناتور جان مک کین تمام خواهد شد.


     باراک اوباما در آخرین سخنرانی خود گفت، «در این لحظه‌ی تعیین‌کننده در تاریخ ــ لحظه ای که ما در مقابل دو جنگ، یک اقتصاد بحرانی، و سیاره ای که [طبیعت آن] به طور جدی به خطر افتاده، قرار داریم ــ  نمی‌توانیم ناظر باشیم که جان مک کین ریاست جمهوری جورج بوش را برای بار سوم احیا کند.»

     

    محمدرضا زارع، ::: شنبه 87/2/21::: ساعت 5:15 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: در پی اتهامات حزب مخالف کانادا مبنی بر ارتباط وزیر امور خارجه این کشور با زنی که زمانی در کار جرایم سازمان یافته بوده، وی مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شده است.

      

    به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویتر، مایکل ایگناتیف‌ معاون رهبر حزب لیبرال کانادا (حزب مخالف)، در مجلس عوام این کشور از ماکسیم برنیر وزیر امور خارجه پرسید که "وی به عنوان رییس هیات دیپلماتیک کانادا چگونه می‌تواند ارتباط خود را با فردی که با جرایم سازمان یافته ارتباط داشته توجیه کند؟ آیا او فکر می‌کرد این کار بدون عواقب خواهد بود؟".

     

    روزنامه کانادایی "گلوب‌ اند میل" گزارش داد: بر اساس اسناد دادگاه از یک محاکمه در سال 2003 این زن که برنیر را در مراسم سوگند به عنوان وزیر امور خارجه در اوت سال گذشته همراهی می‌کرد، با مردی ازدواج کرده بود که متعلق به گروه اوباش "هلز انجلز" بوده است.
     

    برنیر که تاکنون به خاطر یکسری از اشتباهات دیپلماتیک فاحش تحت فشار قرار گرفته است، گفت که این موضوع ربطی به پارلمان ندارد.
     

    وی در پارلمان گفت:‌ این موضوع مربوط به زندگی خصوصی من و زندگی خصوصی نامزد سابق من است. زندگی خصوصی مردم به شما ربطی ندارد.

     

    اما ایگناتیف اعلام کرد، این مساله بسیار در جهت منافع عمومی است.
     

    وی گفت: مسایل امنیت ملی موضوع خصوصی نیستند. این مسایل مربوط به همه است و ما آن را در مجلس عوام مطرح خواهیم کرد.
     

    استیون هارپر نخست وزیر محافظه‌کار کانادا از استیون دیون، رهبر حزب "لیبرال" و گیل دوسپ، رهبر حزب جدایی خواه "بلوک کبک" به دلیل مطرح کردن این مساله انتقاد کرد.
     

    هارپر گفت: من شنیده‌ام که یکی از وزرای کابینه من سابقا یک نامزد داشته است. این به من مربوط است نه به آقای دوسپ و نه به آقای دیون. آقایان دوسپ و دیون گروهی از اشخاص فضول قدیمی هستند.



    محمدرضا زارع، ::: شنبه 87/2/21::: ساعت 5:14 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 45
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :112583

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©