سفارش تبلیغ
صبا ویژن
استمرار غفلت، بینایی را کور می کند . [امام علی علیه السلام]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • یک مقام آگاه در گفتگو با خبرنگار «جهان»، در خصوص آخرین وضعیت امام جمعه ربوده شده فهرج کرمان با اعلام خبر انتقال وی به پاکستان اظهار داشت که دارا، نعمت، ناصر و خدابخش شه بخش از اشرار و قاچاقچیان این منطقه هستند که بیشتر درگیری ها و به شهادت رساندن ماموران نیروهای انتظامی مرزی در این منطقه توسط افراد این اشرار صورت می گیرد. 
    وی ادامه داد: پس از ربایش حجت الاسلام طاهری توسط ناصر شه بخش و انتقال وی به پاکستان، دارا برادر وی در پیامی خواستار آزادی دو زندانی وابسته به خود که یکی از آن‌ها فرزند وی می‌باشد، شده است تا در مقابل امام جمعه فهرج را آزاد کند.این در حالی است که این دو زندانی در عملیات شهادت ماموران نیروی انتظامی در کرمان نقش اساسی و اصلی را داشته اند.  
    هنوز مسئولان جمهوری اسلامی ایران پاسخی به این افراد نداده‌اند، اما به سرعت در حال رایزنی با مسئولان امنیتی و دولت پاکستان هستند. حجت الاسلام حسین طاهری امام جمعه ربوده شده فهرج، در تماس کوتاه تلفنی با خانواده خود گفتگو کرده است.


    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/2/26::: ساعت 8:1 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    بر اساس تحلیل سیاست‌مداران رژیم صهیونیستی، با توجه به احتمال پیروزی اعضای جنبش حزب‌الله در انتخابات پارلمانی آتی در این کشور، لبنان تحت نفوذ حکومت ایران قرار خواهد گرفت و رژیم صهیونیستی به دلیل آن که هیچ متحدی در لبنان ندارد، توانایی انجام هیچ اقدامی را در این مورد نخواهد داشت.

    به گزارش «جهان» و  به نقل از پایگاه خبری یدیعوت آحارنوت وابسته به رژیم صهیونیستی، این پایگاه خبری در مقاله خود آورده است که تحلیل‌گران سیاسی این رژیم، مدعی شده‌اند که تحولات چند روز اخیر در لبنان، این مسئله را در اذهان تداعی می‌کند که زمان تسلط حکومت ایران بر مرزهای شمالی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است و مردم اسرائیل باید این مسئله را بپذیرند.

    بر اساس تحلیل سیاست‌مداران رژیم صهیونیستی، با توجه به احتمال پیروزی اعضای جنبش حزب‌الله در انتخابات پارلمانی آتی در این کشور، لبنان تحت نفوذ حکومت ایران قرار خواهد گرفت و رژیم صهیونیستی به دلیل آن که هیچ متحدی در لبنان ندارد، توانایی انجام هیچ اقدامی را در این مورد نخواهد داشت.

    در ادامه این مقاله آمده است: در حال حاضر فواد سینیوره رییس‌جمهور لبنان که با حمایت مقامات ایالات متحده و در راس آنان کاندولیزا رایس، در راس دولت لبنان قرار گرفته است، دوران پایان تسلط خود را بر لبنان می‌گذراند.

    نکته دیگری که در این زمینه حائز اهمیت است، این است که مقامات آمریکایی درست در زمانی که نیاز به حضور آنان است، از صحنه ناپدید می‌شوند.

    نویسنده این مقاله در بخش دیگری از مقاله خود مدعی شده است که حزب‌الله لبنان از سوی حکومت ایران به شدت حمایت می‌شود.

    مقامات رژیم صهیونیستی به مدت 9 ماه تمام تحولات سیاسی لبنان را تحت نظر داشته‌اند، که دو هدف عمده را از این اقدام خود دنبال می‌کردند، یکی حفظ تمامیت ارضی در مرزهای خود با لبنان و دیگری جلوگیری از تسلط ایران بر حکومت لبنان.

    این نویسنده در ادامه می‌افزاید، برای تحقق این دو هدف راه‌های زیادی وجود دارد، که گفتگو با مقامات سوری یکی از این راه‌ها است، اما نکته مهم این است که مقامات کاخ سفید اجازه مذاکره با سوریه را به مقامات رژیم صهیونیستی نمی‌دهند، و از طرف دیگر تا رسیدن به نتیجه نهایی در این گفتگوها زمان زیادی مورد نیاز است و ممکن است تا زمان به نتیجه رسیدن این مذاکرات، تحولات سیاسی عمده ای در لبنان ایجاد شود.

    نویسنده در بخش دیگری می‌نویسد: راه دیگر برای این مسئله استفاده از گزینه حمله نظامی است، اما مسئله این است که آیا کسی حاضر می‌شود برای از بین بردن تسلط ایران بر اوضاع سیاسی لبنان، دست به حمله نظامی بزند.

    نویسنده در بخش پایانی مقاله خود با اشاره به این که تسلط ایران بر لبنان با حضور یا عدم حضور سینیوره در صحنه سیاسی لبنان همچنان ادامه خواهد داشت، می‌افزاید: هرچه قدر که ایران بیشتر به سلاح هسته‌ای نزدیکتر شود، زمان برای رژیم صهیونیستی بیشتر از دست می‌رود، و مقامات اسرائیل باید این نکته را بدانند که ما زمانی توانایی مقابله با ایران را داریم که این کشور به سلاح اتمی دست پیدا نکرده باشد.



    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/2/26::: ساعت 7:59 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان و یکی از رهبران ملی‌گرای این کشور از چگونگی ساخت سریال تلویزیونی "شهریار" انتقاد کرد.
    به گزارش «جهان»، صابر رستم خانلو دیروز در گفتگو با روزنامه "ینی مساوات" با اشاره به مصاحبه‌های اخیر دختر و پسر استاد شهریار درباره این سریال مدعی شد: جمهوری اسلامی ایران با ساخت این سریال اقدام به تحریف تاریخ زندگی استاد شهریار و القای فارس زبان بودن او داشته است.
    وی ادعا کرد برای پی‌بردن به ترک تبار بودن استاد شهریار، کافی است نظری به مجموعه حیدر بابای او بیندازیم.
    صابر رستم خانلو که رئیس تشکلی تحت عنوان کنگره‌ جهانی آذربایجانی‌هاست، هفته گذشته نیز در نامه‌ای سرگشاده به مسئولان ایرانی، از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در قبال زبان آذری و آذری زبانان به شدت انتقاد کرد و به وضوح در امور داخلی ایران دخالت کرده بود.


    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/2/26::: ساعت 7:55 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    جمعی از دانشجویان دانشگاه مفید قم در اعتراض به اهانت و هتک حرمت به ساحت مقدس امام حسن مجتبی(ع) در دانشگاه مفید اعتراض کردند.
    به گزارش خبرنگار «جهان»، در این بیانیه آمده است‏:‏ جای بسی تاسف است که در دانشگاهی در شهر مقدس قم آن هم تحت زعامت یکی از بزرگان حوزه شاهد اهانت به مقدسات و هتک حرمت معصومین (ع) در کلاس‌ها و فضای دانشگاه می‌باشیم‏.‏

    بیانیه افزوده است‏: ‏این بی حرمتی تا جایی ادامه یافته که در چند روز گذشته یکی از اساتید حقوق دانشگاه مفید در سر کلاس درس خود در ضمن بحث وکالت، درباره شهادت امام حسن مجتبی (ع) نکات اهانت باری بیان می‌کند. این استاد حقوق بارها در کلاس با لحن تمسخرآمیزی مقدسات و ارزش‌ها را زیر سوال برده است ‏.‏

    در این بیانیه آمده است‏:‏ وی که استادیار دانشگاه شهید بهشتی و وکیل دادگستری می باشد در یکی دیگر از جلسات درس با لحن تمسخرآمیزی درباره مسجد جمکران صحبت می‌کند.‏

    در این بیانیه خاطرنشان شده است‏:‏ متاسفانه بی حرمتی این شخص و برخی دیگر از اساتید این دانشگاه در سالهای اخیر، قلب دانشجویان را جریحه دار کرده است و وقتی اعتراض خود را به مسوولین دانشگاه انتقال می دهند، آنها با بی توجهی و اهمال کاری و بی اعتنایی با این مساله برخورد می کنند‏.‏

    بیانیه ادامه یافته است‏: ‏آنها می گویند ما نمی آییم به خاطر چنین مسائلی با استاد برخورد کنیم چون باعث تعطیلی کلاسها خواهد شد و آبروی استاد می رود‏.

    ‏ در بخش دیگری از این بیانیه آمده است‏:‏ ما جمعی از دانشجویان دانشگاه مفید ضمن محکوم کردن این بی حرمتی ها که چندسالی در این دانشگاه به صورت زنجیره وار آغاز شده است، از مراجع قانونی بویژه مسوولین محترم وزارت علوم، مراجع تقلید و بزرگان حوزه می خواهیم نسبت به این گستاخی ها و بی حرمتی ها واکنش نشان دهند‏.‏

    دانشجویان در این بیانیه خاطرنشان کردند‏:‏ در صورت کوتاهی مسوولین دانشگاه، دانشجویان بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) به وظیفه دینی و شرعی خود عمل خواهند کرد‏.


    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/2/26::: ساعت 7:54 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    ایران اکونومیست: گروه 6 نفره‌ای که عامل وقوع حادثه انفجار شیراز شدند با فردی به نام فربد که از اعضای سلطنت طلب راه آزادی مستقر در آلمان است، از طریق سایت و ایمیل ارتباط برقرار کرده بودند. 2 نفر از این افراد دانشجوی شیمی بوده و بمب‌هایی را نیز از مواد شیمیایی می‌ساختند.
    اعضای این گروه همگی جوان بودند و متوسط سنی آنها 26 سال بوده و نفر اصلی گروه حدود 27 سال سن دارد.
     
    در پی ارتباط این گروه با فربد آنها قبلا دو بمب در سد سیوند و سد دیگری خارج از شهر کار گذاشته و منفجر کردند که بابت هر کدام مبلغ 20 میلیون تومان از فربد دریافت کرده اند.

    بعد از این انفجارات فربد به آنها پیشنهاد می‌کند تا انفجار در اماکن عمومی باشد و بابت آن هم مبلغ 100 میلیون تومان دریافت کنند که اولین آن انفجار حسینیه در شیراز بود و قرار بود پس از آن در نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلی تهران بمبی کار گذاشته شود.

    فرد اصلی گروه پس از هر انفجار با فربد تماس گرفته و گزارش می‌داده است.
     
    اعضای گروه همگی دانشجو بوده و هیچ سابقه ای نداشته اند و از خانواده های عادی و بدون سوءسابقه می باشند و این افراد هیچ شباهتی به گروه های تروریستی حرفه ای ندارند.

    در حادثه شیراز هم آنها 2 ظرف 4 لیتری از مواد شیمیایی را در حسینیه گذاشته و منفجر کرده اند.

    در ابتدا سرویس های امنیتی هیچ اطلاعاتی از این گروه نداشتند تا اینکه یکی از افراد گروه در حال ساخت بمب برای کارگذاشتن در هتل جهان در تهران جان خود را از دست داد و نفر دوم فرار کرده و به ارومیه می گریزد و به علت تمام شدن پولش در ارومیه با فربد تماس می گیرد که به خاطر همین تماس توسط نیرو های اطلاعاتی دستگیر می شود.


    محمدرضا زارع، ::: پنج شنبه 87/2/26::: ساعت 7:49 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 38
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :112576

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©