سفارش تبلیغ
صبا ویژن
براى کسى که دو دیده‏اش بیناست ، بامداد ، روشن و هویداست . [نهج البلاغه]
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • تابناک:مسابقات قایقرانی دراگون بت، قهرمانی بانوان ایران در دریاچه‌ی آزادی در حالی به پایان رسید که مرضیه‌ باباعباسی از تیم لرستان پس از پایان مسابقات دچار مشکل شده و به درمانگاه دهکده المپیک منتقل شد. وی پس از چندین ساعت انتظار برای اعزام به بیمارستان قلب، جان خود را از دست داد.

    به گزارش فارس، حسن تیمور تاش در این خصوص در گفت و گو با خبرگزاری فارس، تصریح کرد: فدراسیون در حال حاضر درگیر اقدامات لازم برای انتقال باباعباسی به خرم آباد و پیگیری بیمه ورزشی وی است؛ اما به محض پایان این امور به دنبال طرح شکایت علیه افراد و یا ارگان هایی که به نحوی در این امر دخیل بودند، خواهد بود.

    وی افزود: مسئله روشن در این قضیه این است که اورژانس تهران بر خلاف تمام تبلیغات خود که تنها در عرض ده دقیقه در محل حادثه حاضر می‌شود، نردیک به 4 ساعت این بیمار را در انتظار نگاه داشت و همین امر به قیمت جان این ورزشکار تمام شد.

    تیمور تاش عنوان کرد: شاید هر روزه ده‌ها مورد از این اتقاقات در سطح کشور رخ می‌دهد. این بار قربانی یکی از قایقرانان ما بود و ما با طرح این مسئله به دنبال شفاف سازی در سطح جامعه و در نتیجه پیشگیری از بروز مجدد این حوادث هستیم.

    دبیر فدراسیون گفت: خود من شخصا در درمانگاه دهکده المپیک که نزدیک ترین مرکز درمانی به مجموعه ورزشی آزادی است 8 بار با اورژانس تماس گرفتم؛‌ اما پس از نزدیک به 4 ساعت از نخستین تماس، اورژانس رسید.

    تیمور تاش گفت: مرکز درمانی مورد نظر در دهکده المپیک به دلیل خراب بودن تجهیزات اضطراری هیچ کمکی نتوانست به ما کند. این در حالی است که اگر در مجموعه ورزشی آزادی چنین اتفاقات رخ دهد، عملا هیچ مرکز مجهزی وجود ندارد.

    وی همچنین افزود: فدراسیون پیگیری های خود را تنها به این موارد منتهی نخواهد کرد بلکه به دنبال کالبد شکافی متوفی باید مشخص شود که آیا وی سابقه بیماری داشته است یا نه و اگر این طور بوده باید افرادی که در این قضیه مسئول بوده اند پاسخگو باشند.

    مرضیه باباعباسی پس از پایان مسابقات با ابراز ناراحتی از ناحیه دست از سوی کادر پزشکی حاضر در محل مسابقات تحت درمان موقت قرار گرفت (گرفتن نوار قلبی و فشار خون) و به خوابگاه انتقال یافت؛ اما حدود ساعت 21 مجدد حالش بد شد و به درمانگاه مجموعه‌ی ورزشی آزادی انتقال یافت که تشخیص دکتر گرفتگی عضلانی اعلام شد. پس از آن مرحوم باباعباسی به درمانگاه کیمیا در دهکده المپیک انتقال یافت که آنجا نیز از وی نوار قلبی گرفته شد؛ اما با توجه به خرابی دستگاه اکسیژن رسانی و ایجاد شوک قلبی درخواست آمبولانس شد که وی را به بیمارستان تخصصی قلب انتقال دهند‌، که با توجه به تاخیر چهار ساعته آمبولانس وی درگذشت.

    محمدرضا زارع، ::: سه شنبه 87/2/17::: ساعت 1:10 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 82
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :112620

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من
    محمدرضا زارع،

    >>آرشیو شده ها<<
    آرشیو مطالب 1
    آرشیو مطالب 2
    آرشیو مطالب 3
    آرشیو مطالب 4
    آرشیو مطالب 5
    آرشیو مطالب 6
    آرشیو مطالب 7
    آرشیو مطالب 8
    آرشیو مطالب 9
    آرشیو مطالب 10
    آرشیو مطالب 11
    آرشیو مطالب 12
    آرشیو مطالب 13
    آرشیو مطالب 14
    آرشیو مطالب 15
    آرشیو مطالب 16
    آرشیو مطالب 17
    آرشیو مطالب 18
    آرشیو مطالب 19
    آرشیو مطالب 20
    23/3/87
    24/3/87
    25/3/87
    26/3/87

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    از همه جا-از همه چیز-اخبارهای مورد علاقه من-مقالات-یادداشتهای من

    >>لینک دوستان<<
    سایت درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی پیام سرا
    دعوت به دوستی کلیک کنید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©